BOE!!!quote:
Site zegt wel albumversiequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is vast niet de 11-minuten versie.
Netjes hoor, dat doe je best goed!quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Lekker 11,7 km gerend
Veel droeftoeters met rotjes gespot.
Daarom engquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is Bart met iets in z'n anus...
Jaaaaaaaaaaaa, die luister ik regelmatigquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes hoor, dat doe je best goed!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoezo is die dit jaar ineens weer 717 plaatsen gestegen?
Deco miste onsquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Zat zelfs nog een eindsprint in, die laatste 700 meter ging in een tempo van 4.40/km.
Lekker tempo. Vorige week liep ik m’n snelste kilometer ooit, volgens mij 4:30 ofzo. Het voelt dan echt als sprinten en snap niet hoe mensen dat 10+ kilometers kunnen volhouden…quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Thanks!
Zat zelfs nog een eindsprint in, die laatste 700 meter ging in een tempo van 4.40/km.
Ja, naar het refrein.quote:
Nee. We blijven lekker luisteren.quote:
Maar hij was er toch al nooit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
"And when he died, all he left us was alone"
Is wel een van de betere zinnen in de muziek.
Dacht lang geleden altijd dat het "All he left us was a loan" wasquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
"And when he died, all he left us was alone"
Is wel een van de betere zinnen in de muziek.
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Witness for the Prosecution waarin een zin begint met "It was the 3rd of September". Moest toch even aan de Temptations denken.
Niet gek! Ik houd dat tempo ook max 2 km vol hoor. 10K gaat hier meestal net boven de 5-blank gemiddeld.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekker tempo. Vorige week liep ik m’n snelste kilometer ooit, volgens mij 4:30 ofzo. Het voelt dan echt als sprinten en snap niet hoe mensen dat 10+ kilometers kunnen volhouden…
Da's het mooie van die zin, kan allebeiquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht lang geleden altijd dat het "All he left us was a loan" was
The Within Temptations.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef DecoAoreste het volgende:
The Temptations lekker in 1 uur met Within Temptation trouwens.
Met Papa was a faster rolling stone?quote:
Mother Earth Was A Rolling Stone?quote:
Ik hoor liever the Temptations Without Withinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |