Ik heb al 2,5 jaar vakantie. Trekt het gemiddelde weer wat beterquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrouwen hebben nooit vakantie. Is jullie destiny.
*doet broekje uitquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef ok01 het volgende:
Depressie en hopeloos zijn?
Mijn soort nummer
Dat zou wel knullig maar grappig zijn op zichquote:
precies. dat moet Diaan compenseren nu. Is ze erg blij mee....quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2,5 jaar vakantie. Trekt het gemiddelde weer wat beter
Dit kwam ooit op oudjaarsdag, volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze geeft nog nooit zo laag gestaan. En realiseer je je dat de bankzitters 800 plaatsen hoger staan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is kut. Ik bespaar het jequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, ik moet die tweede film van The Joker eens kijken. Dat wordt vast voor het nieuwe jaar.
Niet helemaal de manier waarop je zou willen alleen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das wel een hele lange sessie wittenquote:
begin jij nu ook alquote:
Vunzige taal laat men niet doorquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
Waarom komen mijn appjes echt al jaren niet door.
App je wel het goede nummer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
Waarom komen mijn appjes echt al jaren niet door.
Nee ik heet Ahhhhhhh OMG OMG ahhhhhhhhhquote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Niet helemaal de manier waarop je zou willen alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |