Mag niet van Diaan, sorryquote:
brothers.. was toch laatste jaar top 15quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sultans of Swing de hoogste
Boomers he?!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je geen open huwelijk? Wat ouderwets zeg.
Past wel bij ieder nummer: Bigmouth Strikes Again For Christmas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had het vast een grotere hit geworden.
Nee, All I Want is van Olivia Rodrigo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor 1988 heeft het offspring nog niet gegevendat lied het all i want
Dan moet ik even je persoonlijke lijst erbij pakken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het haalbaar zijn om in dit reclameblok effe een douche te nemen, qua platen rondom?
hoe lang douche je?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het haalbaar zijn om in dit reclameblok effe een douche te nemen, qua platen rondom?
Dacht drie seconden dat ze die oprecht gecoverd haddenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor U2 liever met hun cover van Michael Jackson's Bad
You Want It Darker het komende uur wil je niet missenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is ook of ie het donkerder wil.quote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik 1 nummer mis is het veel.quote:
Dan zou ik The Police zometeen skippen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik 1 nummer mis is het veel.
Oh je wacht tot Echoes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zou dan nog even wachtenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is geen coverversie, bad van U2 is 1984quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor U2 liever met hun cover van Michael Jackson's Bad
Maar MacMuffins....quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
Dat begrijp ik wel
MacDonald sluiten mag altijd wel eigenlijk. Permanent
Big Mouth!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
Dat begrijp ik wel
MacDonald sluiten mag altijd wel eigenlijk. Permanent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |