wat een leuk feitjequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
En nooit hoger dan 10 naar het schijnt.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dit is wel andere koek dan Suzan en Freek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
It's a different kind of cookquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dit is wel andere koek dan Suzan en Freek.
Nouja, ik dacht Sultans of Swing zojuist te horen. Dan lijkt dit er gewoon heel erg op!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, die heeft nooit lager gestaan dan 32
klopt wel, maar al met al wat niveautjes lager.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht Sultans of Swing zojuist te horen. Dan lijkt dit er gewoon heel erg op!
Dit dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht Sultans of Swing zojuist te horen. Dan lijkt dit er gewoon heel erg op!
gefällt me niet zo, beter Brothers..,Telegraph Roadquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:39 schreef Zorro het volgende:
Een erg leuke van Mark Knoflook van Diaree Streets
Nou ja, Mark en David Knopfler vroeger wel jaquote:
Kabbel jouw, kabbel mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kabbelt wel lekker weg op de zaterdagochtend
Is het zaterdag? Ik dacht 4e kerstdag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kabbelt wel lekker weg op de zaterdagochtend
Mijn twee stemplatenquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
gefällt me niet zo, beter Brothers..,Telegraph Road
Erg jammer dat Brothers in Arms niet meer de hoogste DS isquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
gefällt me niet zo, beter Brothers..,Telegraph Road
sultans komt top 100quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja , het komt gewoon niet over.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, maar wel beetje eentonig.
Had het vast een grotere hit geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
U2 is hier "for Christmas" vergeten.
Kabbel everybodyquote:
Je kan slechtere debuutsingles hebben trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dankzij de jeugd!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit jaar weer keurig 4 plekken gestegen.
wat dann sonst?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Erg jammer dat Brothers in Arms niet meer de hoogste DS is
Blijft ook wel een goden nummerquote:
Mijn favoriet van DS wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft ook wel een goden nummer
(Ondanks dat blijft TG mn favo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |