Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Het is weer echt een wonderbaarlijk figuurtje mensen die in deze serie zitten. Elke keer dat ik denk dat het niet erger kan, is de volgende aflevering nog meer plaatsvervangende schaamte.
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.
Maakt toch niet uit, is toch genieten dit!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Het is weer echt een wonderbaarlijk figuurtje mensen die in deze serie zitten. Elke keer dat ik denk dat het niet erger kan, is de volgende aflevering nog meer plaatsvervangende schaamte.
Maar wel heerlijk om lekker over te zeiken.
Waarvan dan? Dommigheid en lachen om sukkels?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, is toch genieten dit!
Nou elke keer denk ik dat het niet erger kan, en dan kan het toch! Dat relativeert.quote:
Hahaha, ja, behoorlijk relativerend in een micro toestand. Zou jij een van de kandidaten eens een vraag willen stellen over geopolitiek? Vermoed dat ze dat woord niet eens kennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou elke keer denk ik dat het niet erger kan, en dan kan het toch! Dat relativeert.
Ik kijk vanuit de hoop op liefdevolle menselijke communicatie. Wat ik zie geeft niet veel hoop.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Hee als je het niks vind kijk je toch niet. Sommige mensen gun ik ook echt die liefde en vind het dan jammer dat het niet lukt.
Ik denk voor de kandidaten vooral de promotie en voor de dates ijdelheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n Denise echt warmloopt voor een type als Mike. Maar ze is wel lekker op tv geweest! Nu door naar expeditie Robinson of zo. Of naar een of ander spelprogramma, net als die Els.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja dat, snap werkelijk niet wat de motivatie is geweest van de deelnemers aan dit programma, zelf hadden ze al jaren dit format kunnen zien op tv. Is het ijdelheid, promotie van eigen toko? Begrijp er werkelijk niets van.
Medelijden met jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:41 schreef Quoi het volgende:
Ik was in de sportschool vanmorgen en er waren serieus allemaal Denises daar. Met dito tongval
Same bij NLZiet. Daarmee kun je overigens ook een week vooruit kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als het op videoland staat, dan kan je altijd kijken wanneer je wilt
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarvan dan? Dommigheid en lachen om sukkels?
Precies. En laten we wel wezen, als het programma echt alleen maar om de liefde zou gaan dan zou het ook niet zo goed bekeken worden. Nu is het toch vooral de ongemakkelijke beelden waar mensen van smullen. Zo’n 33-jarige kasthomo die nog met de navelstreng aan zijn debiele moeder vastzit. Dat is toch gewoon een recept voor geweldige televisie. Zo’n oud-basketball coach die zichzelf helemaal het mannetje vindt in Estland.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.
Van die Jorit wisten ze ook wel dat het een lompe autist was. En dan sturen ze zon labiele vluchtelingenknuffelaar.
Dat Jan ergens een steekje los heeft zitten lijkt me ook na een eerste intake duidelijk.
Die Raven van Dorst-kopie vind ik wel leuk, met Bart(?). En die vrouw die dr man verloren is.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.
Ow echt? Staat het daar ook op en met vooruitkijken? Dat wist ik niet. Mooi, dan kan ik Videoland opzeggen. Heb eigenlijk een hekel aan RTL programma's.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Same bij NLZiet. Daarmee kun je overigens ook een week vooruit kijken.
Wie is de Raven van Dorstkopie? Zie echt niemand die daar op lijkt, uiterlijk niet en ook niet in manier van doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 07:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is de helft van dit programma. Mike hebben ze echt nier gecast omdat ze hem zo graag een vriendin gunnen, maar om zn debiele moeder.
Van die Jorit wisten ze ook wel dat het een lompe autist was. En dan sturen ze zon labiele vluchtelingenknuffelaar.
Dat Jan ergens een steekje los heeft zitten lijkt me ook na een eerste intake duidelijk.
Die Raven van Dorst-kopie vind ik wel leuk, met Bart(?). En die vrouw die dr man verloren is.
Dus tis een mix tussen freakshow en mensen liefde gunnen wat mij betreft.
Ja, maar er zit wel iets vertraging in ten opzichte van Videoland. Op NLZiet staat nu alles t/m aflevering 10 en op Videoland t/m aflevering 11.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow echt? Staat het daar ook op en met vooruitkijken? Dat wist ik niet. Mooi, dan kan ik Videoland opzeggen. Heb eigenlijk een hekel aan RTL programma's.
Nou ja, dat overleef ik wel, een dag achter. Bedankt voor de info!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel iets vertraging in ten opzichte van Videoland. Op NLZiet staat nu alles t/m aflevering 10 en op Videoland t/m aflevering 11.
Ik weet niet precies hoeveel die vertraging is, kan ook 24 u zijn en dat aflevering 11 morgen ook op NLZiet staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |