MexiKapo strikes again.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar had ik even zin in. Mijn jaarlijkse kaap
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach we hebben de kaap van zaagmans inmiddels ook gerond.
Invloed van het Concert in München?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Ken heel dit nummer niet, om de een of andere reden is dit toch 334 plekken gestegen
Zaadplaat vooral.quote:
ik strijk wanneer ik wilquote:
Openhartoperatie?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
Met de toepasselijke tekst:
Whoooo, my heart is open
Ohhh, the times are changin'
Van die mensen die niet zelf tot 35 nummers komen en daarom nog maar eens 5 Adelenummers die in de stemlijst staan aanklikken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Ken heel dit nummer niet, om de een of andere reden is dit toch 334 plekken gestegen
Waarschijnlijk heb je het aldaar opgelopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb de eerste 2 concerten in NL van Adele in Paradiso meegemaakt, kaartjes kopen was geen probleem.
Daarna werd het een gekkenhuis en heb ik nooit meer een kaartje weten te bemachtigen…
Zo klinken alle Adele platen toch?quote:
Met van die bruine kringen om de mondquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:14 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer waarbij ik een overemotionele stemmer met een doos chocolade op de bank zie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |