Voor Amerika is dat om de hoek.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen de golf van Mexico en San Antonio is het ruim 200 kilometer…
Ondanks alles is MM vlijmscherp.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen de golf van Mexico en San Antonio is het ruim 200 kilometer…
Ik heb zelf vooral het idee onbedoeld die indruk te wekken als ik muziek van Radiohead (of The Smile) mooi vind. En alsof ik niet zelf na kan denken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral gezapig geforceerd 'intelligent'
Verstandige keuze.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen het komende uurtje.
In beginsel is muziek toch uiterst simpel? Je vindt iets mooi of niet. Wat een ander ook vindt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb zelf vooral het idee onbedoeld die indruk te wekken als ik muziek van Radiohead (of The Smile) mooi vind. En alsof ik niet zelf na kan denken.
We gingen met de auto het strand op die dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal het elke dag moeten lopen op je slippertjes met je handdoekje over je schouder…
Op teksten let ik sowieso amper, tenzij Nederlandstalig of heel opvallend stompzinnig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
In beginsel is muziek toch uiterst simpel? Je vindt iets mooi of niet. Wat een ander ook vindt.
Ja natuurlijk is er simpelere muziek, maar niet perse intelligente muziek VS domme muziek.
Tekstueel is een ander verhaal.
Ik kwam er vorige week ook eentje tegen, had ze nog nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:02 schreef Isorden het volgende:
Hoe zijn die schermen op tankpistolen nieuw? Das echt al 2 jaar voor mijn gevoel?
Nog nooit gezien. Maar ik tank dan ook meestal lpg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:02 schreef Isorden het volgende:
Hoe zijn die schermen op tankpistolen nieuw? Das echt al 2 jaar voor mijn gevoel?
Op de lokale Lukoil hier zitten ze denk ik al 2 jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week ook eentje tegen, had ze nog nooit eerder gezien.
Totaal zinloze uitvinding
Nooit van gehoord of gezien? Al tank ik alleen daar waar brandstof het goedkoopst isquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:02 schreef Isorden het volgende:
Fatsoenlijk nederlands is ouderwets!quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:04 schreef Isorden het volgende:
Ook zo'n zin om fatsoenlijk nederlands te leren?
Tsja, als je met de benzineauto gaat is dat wel handig.quote:
Bij Corpus Christi in de buurt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
We gingen met de auto het strand op die dag
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Kut band
Kut stem
Kut lied
Aanstel stem
Minimaal tot na Blof iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
En na dit nummer kan de radio op mute tot het laatste nummer.
Hier verschillen onze meningen, ik vind Di-Rect met Marcel Veenendaal een van de beste live-acts van NLquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Kut band
Kut stem
Kut lied
Aanstel stem
Ja klopt. Met die mooie brug.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Corpus Christi in de buurt?
Daar hebben we nog met een golfkarretje over het strand geragd…
Weet je hoe verslaafd ik ben aan prikkels? Als ik alleen eet, set ik een serie aan en ga ik daarnaast op Twitter scrollenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Verveling tijdens het tankenMensen zijn echt helemaal verslaafd aan aandacht, vermaak en prikkels geworden hè
Ik trek zijn aanstel stem echt niet. Alleen al hoe hij "forever" uitspreekt, brrrrquote:
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier verschillen onze meningen, ik vind Di-Rect met Marcel Veenendaal een van de beste live-acts van NL
De ziekelijke afkeer van de realiteit is stuitend inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Verveling tijdens het tankenMensen zijn echt helemaal verslaafd aan aandacht, vermaak en prikkels geworden hè
Dat kan inderdaad. Heb ik ook met sommige stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik trek zijn aanstel stem echt niet. Alleen al hoe hij "forever" uitspreekt, brrrr
@datismijnverslavingquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je hoe verslaafd ik ben aan prikkels? Als ik alleen eet, set ik een serie aan en ga ik daarnaast op Twitter scrollen
Precies, ik zou zo'n Mariachi-band naast me hebben willen staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |