Bij Corpus Christi in de buurt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
We gingen met de auto het strand op die dag
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Kut band
Kut stem
Kut lied
Aanstel stem
Minimaal tot na Blof iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
En na dit nummer kan de radio op mute tot het laatste nummer.
Hier verschillen onze meningen, ik vind Di-Rect met Marcel Veenendaal een van de beste live-acts van NLquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Kut band
Kut stem
Kut lied
Aanstel stem
Ja klopt. Met die mooie brug.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Corpus Christi in de buurt?
Daar hebben we nog met een golfkarretje over het strand geragd…
Weet je hoe verslaafd ik ben aan prikkels? Als ik alleen eet, set ik een serie aan en ga ik daarnaast op Twitter scrollenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Verveling tijdens het tankenMensen zijn echt helemaal verslaafd aan aandacht, vermaak en prikkels geworden hè
Ik trek zijn aanstel stem echt niet. Alleen al hoe hij "forever" uitspreekt, brrrrquote:
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier verschillen onze meningen, ik vind Di-Rect met Marcel Veenendaal een van de beste live-acts van NL
De ziekelijke afkeer van de realiteit is stuitend inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Verveling tijdens het tankenMensen zijn echt helemaal verslaafd aan aandacht, vermaak en prikkels geworden hè
Dat kan inderdaad. Heb ik ook met sommige stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik trek zijn aanstel stem echt niet. Alleen al hoe hij "forever" uitspreekt, brrrr
@datismijnverslavingquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je hoe verslaafd ik ben aan prikkels? Als ik alleen eet, set ik een serie aan en ga ik daarnaast op Twitter scrollen
Precies, ik zou zo'n Mariachi-band naast me hebben willen staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |