Staat hier prima ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind het wel een prima nummer. Wat mij betreft hoort ie wel in deze regionen.
Ja die is ook wel beterquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, staan zeker een paar prima nummers op. Maar ik zet dan liever Hardwired op.
Jouw moeder had goede smaakquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja die is ook wel beter
Leuke anekdote: Ik had toen zo'n special edition van DM, wat in een witte doodskistje zat. Mijn moeder was er heel voorzicht mee tijdens een verhuizing van mij. Die dacht dat het iets te maken had met een overleden familielid van @:Viv
Toen ik vertelde dat het gewoon van Metallica was dacht ze echt van wtf is dit nou weer
RIP lieve mamma![]()
Zij was trouwens wel fan van Metallica, stuurde haar altijd alle nieuwe nummers dooren Battery was haar favoriet
Klein Turks vrouwtje dat van Metallica hield
en toch gebeurt hetquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:57 schreef Evenstar het volgende:
Ik had tv snel moeten uitzetten na Metallica ....
Lekker man, Kirk Hammet mag je veters niet eens strikkenquote:
Bekende Nederlander inmiddels.quote:
Aaw heel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja die is ook wel beter
Leuke anekdote: Ik had toen zo'n special edition van DM, wat in een witte doodskistje zat. Mijn moeder was er heel voorzichtig mee tijdens een verhuizing van mij. Die dacht dat het iets te maken had met een overleden familielid van @:Viv
Toen ik vertelde dat het gewoon van Metallica was dacht ze echt van wtf is dit nou weer
RIP lieve mamma![]()
Zij was trouwens wel fan van Metallica, stuurde haar altijd alle nieuwe nummers dooren Battery was haar favoriet
Klein Turks vrouwtje dat van Metallica hield
Ik vind DI-RECT echt vreselijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind de titel van dit nummer echt vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |