Welkom terugquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef Gretzl het volgende:
En eindelijk weer thuis![]()
(na een lange middag + avond op stap in Antwerpen en Zeeuws-Vlaanderen)
Sleep well ESquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit niet Phil aan, dus ik ga slapen.
Trusten!quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:30 schreef Evenstar het volgende:
Nee ik lieg, deze is wel makkelijk om van te houden.
Tot morgen! Kan wel weinig posten omdat ik @:Yashaaaaa (zijn dat genoeg a's?) moet ophalen op vliegveld
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:30 schreef Evenstar het volgende:
Nee ik lieg, deze is wel makkelijk om van te houden.
Tot morgen! Kan wel weinig posten omdat ik @:Yashaaaaa (zijn dat genoeg a's?) moet ophalen op vliegveld
Mocht je nog tijd hebben:quote:
+ Rammstein eerder dit uur.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik echt niet tegelijk doen.
Misschien kan @:Gretzl was beelden schieten? Ik was tussen ongeveer 0.45 (Like a Rolling Stone) en 0.55 uur (Live Forever) in beeld en van Queens of the Stone Age t/m Metallica.
Ergens in de komende uren, voorlopig nog lang niet moequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mocht je nog tijd hebben:
[..]
+ Rammstein eerder dit uur.
Lekker, ik heb nog een klein beetje wijn en ga zo slapen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:32 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman heeft een glas cola ingeschonken
Oeh, dat is verleidelijk. Welke?quote:
Ergens in de komende uren zeker tijd, voorlopig nog lang niet moequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mocht je nog tijd hebben:
[..]
+ Rammstein eerder dit uur.
Oogstgod.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oeh, dat is verleidelijk. Welke?
Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef Gretzl het volgende:Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ergens in de komende uren, voorlopig nog lang niet moe![]()
Sliep 3e kerstdag ook pas om een uurtje of 9 in de ochtend![]()
![]()
Hmm, ik zal kijken of me dat lukt.quote:
Welke aanvraag?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lekker, ik heb nog een klein beetje wijn en ga zo slapen.
Wacht eigenlijk tot @:Gretzl naar zijn ui aanvraag gaat kijken
In het ui topicquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Welke aanvraag?
Ik heb hier veel gemist en moet nog veel teruglezen. Maar eerst even opwarmen en iets van eten klaar maken
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga wel slapen, Neil Young luister ik al wekelijks.
Slaap wel mensenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Chef'Special, mooi moment om 'm te peren
Truste
Ooh ja, ik las ui in de gauwigheid iets te letterlijk hahaquote:
Ik ga NU kijken, weinig tijd gehad overdagquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lekker, ik heb nog een klein beetje wijn en ga zo slapen.
Wacht eigenlijk tot @:Gretzl naar zijn ui aanvraag gaat kijken
Ik snap nu waarom jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga NU kijken, weinig tijd gehad overdag
M’n nieuwe avatar staatquote:
Sleep well AOSquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Chef'Special, mooi moment om 'm te peren
Truste
Whooopsquote:
Oei, hoger abo nemen of ik kijk morgen even, nu te moequote:Op zaterdag 28 december 2024 02:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
M’n nieuwe avatar staat
Oh wacht, nog even de gif behouden haha
Edit: bestand is te groot, hoe los ik dit op?
Ik moet nog steeds de halve sinterklaasuitzending van dit jaar terugkijken. Maar even blokken voor 1-3 januari (samen met de Top 2000-achtige programma’s waar ik nog niet aan ben toegekomen)quote:
Hij was weer als vanouds, zeker terugkijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de halve sinterklaasuitzending van dit jaar terugkijken. Maar even blokken voor 1-3 januari (samen met de Top 2000-achtige programma’s waar ik nog niet aan ben toegekomen)
Heldquote:
Heb ik hiervoor een ander abbo nodig wellicht?quote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 51200 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik ga morgen nog wat kleiner maken, nu slapenquote:
Ja hoger abo helpt ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb ik hiervoor een ander abbo nodig wellicht?
[..]
Vunzig liedje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:54 schreef MTheBassman het volgende:
Iemand een leuk weetje over de betekenis achter dit nummer?
Ik doe wel een upgrade naar full abbo, dan zou het wel moeten lukkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog wat kleiner maken, nu slapen![]()
![]()
![]()
Daar gaat het liedje wel overquote:
Omdat het dezelfde nummers zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:58 schreef Gretzl het volgende:
We konden tijdens de quiz niet op de titel van All for Nothing komen![]()
Waarom lijken al die Kensingtons toch zo gruwelijk veel op elkaar
quote:
Hihi hij zei pruimenquote:
Sleep well @Flory-quote:Op zaterdag 28 december 2024 03:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Hihi hij zei pruimen![]()
Oja ik was slapen
Sleep well Bassyquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:10 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi punt om af te sluiten denk ik. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |