Ik vind Lisa wel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen deze mooi hoor. De rest is ook iets te maar voor mij.
Die zag ik aankomen. Zeker die lesbische kant die deze uren opspeelt?quote:
Stemmen Los, je had moeten stemmenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoveel platen waar je als publiek niks kan.
Oh nu je het zegt, moet even premium aanschaffenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg jij als mod nu gewoon reclames in beeld?
beetje maf dat je dat als mod niet eens krijgtquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, moet even premium aanschaffen
Op laptop heb ik alles geblokkeerd dus daar niet, op mobiel wel.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen. Zeker die lesbische kant die deze uren opspeelt?
Matige secundaire arbeidsvoorwaarden iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje maf dat je dat als mod niet eens krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1085. Oasis - Live Forever
1095. Mark Knopfler & James Taylor - Sailing To Philadelphia
1128. Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1414. America - Ventura Highway
1541. Yes - Roundabout
1928. Boston - Don't Look Back
- Andrew Gold - Lonely Boy
- Talking Heads - Burning Down The House
Nog maar een afstrepen"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Niet gekekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, was 10 minuten een beetje in beeld af en toe
Een keertje nog achter Desiree!quote:
serieusquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, was 10 minuten een beetje in beeld af en toe
ach, wij blijven vrijwilligersquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje maf dat je dat als mod niet eens krijgt
Wacht maar tot die reuine er daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef Isorden het volgende:
Vind de langverwachte reunie bonus wel wat tegenvallen in de lijst opzich
Maayybbeee I don't really wanna siiingquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:57 schreef Evenstar het volgende:
Oasis valt bij mij ook wel in het lijstje irritante stem dus kan er meestal niet zoveel mee ....
Je krijgt een "kruk" aangewezen, als je die eenmaal hebt en je doet een beetje je best dan blijf je daar gewoon op. Er zit geen tijd aan vast. Als iemand weggaat of iemand is inactief dan wordt diegene vervangen door iemand anders uit wachtruimte 2. In wachtruimte 2 kom je door in wachtruimte 1 gewoon normaal te doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus
waarom zo'n verschil maken.
meisje met hont is er al een forsr tijd vaak in beeld
En toch zou het me niet verbazen als ze toch weer ruzie krijgen en de hele kolere zooi afblazen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wacht maar tot die reuine er daadwerkelijk is.
Ik word er zelf niet echt warm of koud van. Ik vind DLBIA wel leuk, maar Wonderwall heb ik iets te vaak gehoord, en de handvol nummers die ik daarnaast van ze ken zijn gewoon oke.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:57 schreef Evenstar het volgende:
Oasis valt bij mij ook wel in het lijstje irritante stem dus kan er meestal niet zoveel mee ....
Ik heb het ook opstaan, maar zit niet constant op te letten. Dus niet gezien helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een keertje nog achter Desiree!
Je denkt toch niet dat ik dan naar jou kijk hm?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een keertje nog achter Desiree!
Ze krijgen toch ook pas iets van centen als ze de shows hebben gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toch zou het me niet verbazen als ze toch weer ruzie krijgen en de hele kolere zooi afblazen.
(Zal wel niet want dat gaat miljoenen kosten maar toch)
Ik ook. Mafzequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Na deze ga ik tukken, welterusten allen
Ja, dan wordt het niets. Maar als dat niet gebeurt, dan komt de echte bonus nog als iedereen het met eigen ogen gezien heeft. En deze kreeg nu al meer dan 600 plekken cadeau.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
En toch zou het me niet verbazen als ze toch weer ruzie krijgen en de hele kolere zooi afblazen.
(Zal wel niet want dat gaat miljoenen kosten maar toch)
Slaap welquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:58 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1017. Heart - Barracuda
1085. Oasis - Live Forever
1095. Mark Knopfler & James Taylor - Sailing To Philadelphia
1128. Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1414. America - Ventura Highway
1541. Yes - Roundabout
1928. Boston - Don't Look Back
- Andrew Gold - Lonely Boy
- Talking Heads - Burning Down The House
Voor mijn volgende moet ik of een nacht doorhalen of alweer om 5:30 ofzo wakker zijn
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook weg.quote:
Matige bait.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |