Ik doe dat meestal ook niet. Weet nu weer waarom.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niemand verplicht je er naar te kijken he
Helaas zijn ze nooit echt groot geweest in Nederland. Zolang er niet een speciale aanleiding is (reclame, tiktok, hele populaire film/serie waar iets van ze in zit), gaan ze er nooit inkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bazenplaat en schande dat die er niet in staat ...
Ik had gehoopt dat hun film een beetje zou helpen, maar helaas. Eerder vandaag ook over gehad, snap niet hoe Nederland ze totaal heeft weten te negeren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas zijn ze nooit echt groot geweest in Nederland. Zolang er niet een speciale aanleiding is (reclame, tiktok, hele populaire film/serie waar iets van ze in zit), gaan ze er nooit inkomen.
Ik snap het ook niet. Dat terwijl Tommy Lee en Nikki Sixx qua namen in Nederland nog wel een belletje doen rinkelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat hun film een beetje zou helpen, maar helaas. Eerder vandaag ook over gehad, snap niet hoe Nederland ze totaal heeft weten te negeren.
Bohh die is lekker jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon deze erin knallen
Bekijk deze YouTube-video
Film is wel geniaal, paar keer gezien al, iedere keer weer genietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Dat terwijl Tommy Lee en Nikki Sixx qua namen in Nederland nog wel een belletje doen rinkelen.
Die film heeft in Nederland vrij weinig gedaan, dus dan komt daar ook niet veel uit helaas.
Ja dan kan je beter gewoon op bed gaan liggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:30 schreef Koen66 het volgende:
Note to self: om deze tijd NIET even op de bank gana liggen
Mooi dat je ze live gezien hebt. En ja de glans is er wel af, vooral bij Vince Neil. Op zich hebben ze gelukkig de laatste jaren nog wel het een en ander gedaan. Voor een film, The Retaliators, meegewerkt aan de soundtrack, Nikki Sixx dan nog met Sixx: A.M. en dit jaar hadden ze dan weer een aardige single.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Film is wel geniaal, paar keer gezien al, iedere keer weer genieten
Ze zijn eigenlijk al over hun houdbaarheidsdatum heen, maar in 2023 gezien op Sweden Rock, was toch wel vet hoor
Je hebt H6 gemist, en mogelijk een bedroevend slechte kuffer van Hallelujahquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:31 schreef Koen66 het volgende:
zeg me dat ik een paar kansloze nummers verslapen heb?
Op Kink hoor ik die ook vrij vaakquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:30 schreef Evenstar het volgende:
Temple of the Dog is ook echt iets wat ik alleen tijdens T2K hoor
De Lisa Lois versie van Hallelujah heb je mooi gemist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:31 schreef Koen66 het volgende:
zeg me dat ik een paar kansloze nummers verslapen heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |