QFT.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast heel ver. op zich prima. tempo is prettig
Het is een rustig jaar. We missen ook wat mensen volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver achter lopen we op 'het record'? Heb het idee dat het wel wat trager gaat dit jaar
geen thuisbezorgd?quote:
Vond het stiekem wel lekker om gewoon lekker niks te hoeven voor een tijdjequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom geven mensen daar een fuck om? Willen we weer lockdowns ja?
Het record weet ik niet, maar vergeleken met vorig jaar lopen we netto 2 topics achter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver achter lopen we op 'het record'? Heb het idee dat het wel wat trager gaat dit jaar
Leuke mix is wel oke voor mij, maar als het een keer wat diepere gesprekken zijn, dan dikke primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
QFT.
Minder bagger en meer tijd om daadwerkelijk met elkaar te praten.
De eerste lockdown was nog soort van oké, toen was ik een tijdje werkloos en kon ik ongegeneerd hele dagen gamenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond het stiekem wel lekker om gewoon lekker niks te hoeven voor een tijdje
record was toch tijdens kreuna?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het record weet ik niet, maar vergeleken met vorig jaar lopen we netto 2 topics achter.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:
Ja ik had drie kerstdiners en moest mijn oma ophalen uit Brabantquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Prima! Lekker relaxed wel![]()
Jij had het veel drukker las ik
2012: 135 topicsquote:
Het was aan de ene kant niet heel erg, ben toch al best een huismus en kampte toen ook met mentale problemen. Dan vond ik de extra rust en thuiszitten niet zo erg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De eerste lockdown was nog soort van oké, toen was ik een tijdje werkloos en kon ik ongegeneerd hele dagen gamen
Daarna werd het heel snel heel kut.
Ik was letterlijk een week voor de lockdown met mijn eerste baan begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De eerste lockdown was nog soort van oké, toen was ik een tijdje werkloos en kon ik ongegeneerd hele dagen gamen
Daarna werd het heel snel heel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |