Ik zit ook met een slaapdilemma, ga zondagochtend richting Praag, maar moet dan rond 7u opstaan, de laatste paar dagen ben ik rond 3-4 uur in slaap gevallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben nog niet helemaal uit over de slaapstrategie van deze nacht. Ik twijfel nog over een vroege strategie waarbij ik na Damien Rice afhaak en dan weer opsta met Twenty One Pilots morgenvroeg. Ik kan er ook nog 3 kwartier aan vastplakken tot de volgende Toto, en dan morgen weer opstaan met Sia. Keuzes keuzes.
Hoezo vinden alle oudere (met respect) users en vrienden van me dat leuk?quote:
Nee ik weet zeker dat dit niet de versie van Richard Harrisquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:06 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Richard Harris enzulks
Doe het laatste. Dan kun je nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben nog niet helemaal uit over de slaapstrategie van deze nacht. Ik twijfel nog over een vroege strategie waarbij ik na Damien Rice afhaak en dan weer opsta met Twenty One Pilots morgenvroeg. Ik kan er ook nog 3 kwartier aan vastplakken tot de volgende Toto, en dan morgen weer opstaan met Sia. Keuzes keuzes.
Ik was vandaag jaar oud toen ik erachter kwam dat dat daadwerkelijk een en dezelfde persoon isquote:
hey zal de leeftijd zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo vinden alle oudere (met respect) users en vrienden van me dat leuk?
Moeten er gewoon beide in. Deze versie is eigen genoeg daarvoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel is geweldig, dit is stomme nichtendisco. Waarom staat dit hoger?
Is het iets dat 40 jaar geleden gestart is ofzoquote:
We hebben een gedeelde agenda, ofzoietsquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
eens. dit is ook gewoon lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moeten er gewoon beide in. Deze versie is eigen genoeg daarvoor
Namens de nichtendisco ga ik hier heel goed opquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi dat ie eigenlijk de rol niet wou aannemen maar zn kleindochter of zo wou heel graag dat ie het deed, en toen deed ie het welquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaar oud toen ik erachter kwam dat dat daadwerkelijk een en dezelfde persoon is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |