WDC staat er uberhaupt niet bijquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WDC waar? Staat er niet bij allen
Laaielichtersquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
WDC staat er uberhaupt niet bij
Dan hoor je morgen bij het koffiezetapparaat over de sensationele comeback van Kenny.quote:
Als dat zo is zuigt Flash je hele lul leegquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan hoor je morgen bij het koffiezetapparaat over de sensationele comeback van Kenny.
We komen er net lekker inquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
Jammer dat dit dan de laatste pot van de avond is.
quote:
Nee. Ik verzamel papiergeld.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik verzamel papiergeld.
Archie Dean Swift, Sr. (1877 - 1961) was een bankier in Pennsylvania. Zijn handtekening komt onder andere voor op de biljetjes van The Elk County National Bank, in Ridgway, PA waar hij woonde en uiteindelijk ook begraven ligt. Het gaat om de handgeschreven handtekening links onder.
[ afbeelding ]
Archie Dean is de overgrootvader van TayTay.
[ afbeelding ]
Full article here: https://www.coinbooks.org/v26/esylum_v26n47a12.html
Ik verzamel ook geld!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Archie Dean Swift, Sr. (1877 - 1961) was een bankier in Pennsylvania. Zijn handtekening komt onder andere voor op de biljetjes van The Elk County National Bank, in Ridgway, PA waar hij woonde en uiteindelijk ook begraven ligt. Het gaat om de handgeschreven handtekening links onder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuk weetje. Bedanktquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Geeft niet.quote:
ja jouw soort mensen was in Rusland allang afgemaakt. Maar ja, hier hebben we beschaving hequote:
quote:
Er is een verschil tussen verzamelen en sparen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Fijn dat je hem nog even uitlegt lieverd!
Verpest het nou nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil tussen verzamelen en sparen.
Sorry, maar ik vind dat heel belangrijk. #zolderkamerautistquote:
Plas jij ook in flesjes?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat heel belangrijk. #zolderkamerautist
#Biefstuk?quote:
Sow alweer ziedend. Niet te zuinig ook. Je bent wel snel te triggeren merk ik, niet vreemd met autisme.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jouw soort mensen was in Rusland allang afgemaakt. Maar ja, hier hebben we beschaving he
ach figuurtje tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow alweer ziedend. Niet te zuinig ook. Je bent wel snel te triggeren merk ik, niet vreemd met autisme.
Team Asperger genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow alweer ziedend. Niet te zuinig ook. Je bent wel snel te triggeren merk ik, niet vreemd met autisme.
Mij uitachen kan als ik weg ben he. Nog even wachtenquote:
Ik lach jou heels niet uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij uitachen kan als ik weg ben he. Nog even wachten
Zou voor meer mensen een goed idee zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ga lekker slapen joh voordat je gekke dingen zegt.
Nee die is Netflix en chill aan het doen. Met z’n vuistje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal ligt alweer aan de tiet van zn moeder. MELKED
Ik denk dat flashlight een lieve jongen isquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat die gek wel meer dan dat heeft. Stukje bezuinigingen in de GGZ genot.
Ik denk boekhouder. Of ergens werkend in een lab, proefdieren opensnijden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat flashlight een lieve jongen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |