ja jouw soort mensen was in Rusland allang afgemaakt. Maar ja, hier hebben we beschaving hequote:
quote:
Er is een verschil tussen verzamelen en sparen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Fijn dat je hem nog even uitlegt lieverd!
Verpest het nou nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil tussen verzamelen en sparen.
Sorry, maar ik vind dat heel belangrijk. #zolderkamerautistquote:
Plas jij ook in flesjes?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat heel belangrijk. #zolderkamerautist
#Biefstuk?quote:
Sow alweer ziedend. Niet te zuinig ook. Je bent wel snel te triggeren merk ik, niet vreemd met autisme.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jouw soort mensen was in Rusland allang afgemaakt. Maar ja, hier hebben we beschaving he
ach figuurtje tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow alweer ziedend. Niet te zuinig ook. Je bent wel snel te triggeren merk ik, niet vreemd met autisme.
Team Asperger genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow alweer ziedend. Niet te zuinig ook. Je bent wel snel te triggeren merk ik, niet vreemd met autisme.
Mij uitachen kan als ik weg ben he. Nog even wachtenquote:
Ik lach jou heels niet uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij uitachen kan als ik weg ben he. Nog even wachten
Zou voor meer mensen een goed idee zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ga lekker slapen joh voordat je gekke dingen zegt.
Nee die is Netflix en chill aan het doen. Met z’n vuistje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal ligt alweer aan de tiet van zn moeder. MELKED
Ik denk dat flashlight een lieve jongen isquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat die gek wel meer dan dat heeft. Stukje bezuinigingen in de GGZ genot.
Ik denk boekhouder. Of ergens werkend in een lab, proefdieren opensnijden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat flashlight een lieve jongen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |