Lijkt me dan zo kut als aan het eind je er achter komt dat ze vergeten zijn het record knopje in te drukken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:34 schreef Evenstar het volgende:
In één take gewoon he ..... één take
hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Inkel kon z'n wals nu niet doen he?
Doe mij nog maar zo'n Iron Butterfly.
Ik welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Niemand zit te wachten op de schijtwals, Inkel
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Veel mooier dan die versie van Nina
Ninaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Veel mooier dan die versie van Nina
Ik vind het ook wel grappig eigenlijk. toch een soort gimmickquote:
Is dat trouwens Bart Arens in je UI?quote:
NINAquote:
Erg opmerkzaamquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat trouwens Bart Arens in je UI?
Eerste keer dat ik met lange nummers in aanraking kwam was Godspeed You! Black Emperor op Pukkelpop 2013, voor mijn gevoel 4 nummers in 2 uurquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bull of Heaven denk, die hebben 'nummers' die tot ver na het einde van het universum doorgaan
Het was in dit geval gewoon meer toeval, want ze waren niet echt bezig met opnemen, maar gewoon even kjken hoe het zou gaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me dan zo kut als aan het eind je er achter komt dat ze vergeten zijn het record knopje in te drukken.
Deze staan sowieso al in mijn top 10 ongeacht de lengte. Fool's Overture misschien zelfs wel op 1quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
8. Thinking of a Place
9. Fool's Overture
Lekkah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |