Vast de single, magnum cds hadden doorgaans de korte versie er op staan zodat er 20 nummers op de cd konden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Dit stond op een Tour of Duty CD. Ik weet niet of het de single of lange versie was
Nee joh, misschien komt ze wel tot nader inzicht door dit nummer!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Medelijden met Tante Thea die uitgerekend dit uur een kaartje voor het café heeft gekocht
Die staat straks op de bar te dansenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee joh, misschien komt ze wel tot nader inzicht door dit nummer!
Met broekje uit?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staat straks op de bar te dansen
Hopelijk heeft ze oom Theo meegenomen!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Medelijden met Tante Thea die uitgerekend dit uur een kaartje voor het café heeft gekocht
Godverquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Douwe Bob kan in dit tijdsbestek 5 vrouwen bezwangeren
Werken tijdens de Top 2000, ik heb het nooit begrepen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit luistert thuis toch relaxter dan andere jaren met moeilijk kijkende collega's om je heen
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee, van de moeilijk lange nummers zeg ik toch Tubular Bells > Echoes > deze.
Ja, zonde.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werken tijdens de Top 2000, ik heb het nooit begrepen.
Ik vind dit wel de beste. Tubular Bells is een grote tinnitusbende en Echoes heeft een mokersaai middenstuk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee, van de moeilijk lange nummers zeg ik toch Tubular Bells > Echoes > deze.
Komen die er dan ook allemaal in november uit?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Douwe Bob kan in dit tijdsbestek 5 vrouwen bezwangeren
In het onderwijs werkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werken tijdens de Top 2000, ik heb het nooit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |