Zo nou..Rikki mag wel een weekendje naar de nonnen in Vughtquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Als je er op let valt op dat Ronde heel slecht is in Engels
ik zat al aan het chinese buffet in de skybox toenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat het concert last minute gecanceld werd
Ze was laatst bij JW, live en heel slecht. Niet alleen haar Engels maar ook haar zingen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Als je er op let valt op dat Ronde heel slecht is in Engels
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden er nog 3 nummers in.
De zangeres zat in het afgelopen seizoen van De Beste Zangersquote:
Monsoonquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had toch beter nog een nummertje van Tokio Hotel kunnen luisteren.
Hey jij ook weer hierquote:
Dat zal een pijltjesreferentie zijn. Maar deze mocht ook gewoon naar het zuiden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat deze drie triples gooide?
Een ronde is 360 toch?quote:
Bijzondere combinatie van titel en zangeres.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zangeres zat in het afgelopen seizoen van De Beste Zangers
zeg dat welquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Het antwoord die je wist dat zou komen is hier:
Nederland is een smakeloos land
Vriend van mijn oma. Verder kom ik niet buiten dus ken geen mensenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn jullie nog naasten ontvallen in 2024?
Al dan niet in een hotelkamer of een bosje
Ik kijk scheel, dacht dat die er ook uit was gevallen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 denk ik? More Than This staat er ook nog in
Misschien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |