Stemplaatgenot van mijn minionquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
Zag dat er maar 1 Roxy Music in de lijst staat, moet volgende editie maar op stemmen.
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn jullie nog naasten ontvallen in 2024?
Al dan niet in een hotelkamer of een bosje
Neukt ook niet echt fijn met zo'n mobiel onder je rug inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef EDMAN- het volgende:
Dit gaat snel. Ben blij dat ik eens niet op mn mobiel zit te Fokken
En in zingen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Als je er op let valt op dat Ronde heel slecht is in Engels
Nee gelukkig niet. Het dichtstbij is een collega, maar hij was al een tijdje ziek en zat zijn overlijden eraan te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn jullie nog naasten ontvallen in 2024?
Al dan niet in een hotelkamer of een bosje
Rondé, hoezeeee!quote:
Vorig jaar stonden er nog 3 nummers in.quote:
9.3 want Herman was hem voorquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
En als ie nou ondertussen een salto maakte? Dan wel een 10 toch?
Die staat denk ik niet op voor de volgende Rondequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wat Rondé?
Die Ray Charles aan.
Niet vanzelfquote:
Omdat deze drie triples gooide?quote:
Hij is redelijk plat, lukt wel. Lig ik op twee platte apparaten HAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Neukt ook niet echt fijn met zo'n mobiel onder je rug inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |