Nummertje 6 alweer.quote:Like Alert
27-12-2024 @ 22:41:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #67 Zou Wright z'n zaakje ook verven"
Ik denk dat hij minstens 120 kilo weegt en dus 40 kilo te zwaar is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=8207]
(Voor een gezond BMI)
Gewoon frituren hoppaaaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenquote:
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat die hapjes uit de airfryer niet egaal kleuren (zo had ik laatst de airfryer van een vriendin op bezoek tijdens een feestje). Daarom koop ik er dus niet een, maar toch eetsmakelijk.
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het etenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
De airfryer van een vriendin op bezoek? Doen die krengen tegenwoordig ook al mee aan kringverjaardagen?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je vast gelijk inquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos. Coco is een swinger.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenMods horen het goeie voorbeeld te geven. Als iemand ze daarop wijst is schermen met "crewbash - ban" nou niet bepaald de meest intelligente reactie. Niet mijn mening, gewoon een objectieve vaststelling.
Maar leuk dat je je een beetje aangesproken voelt. Het moet ergens beginnen
Ik ben de enige blauwe hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter probeer je eens wat aan zelfreflectie te doenMods horen het goeie voorbeeld te geven. Als iemand ze daarop wijst is schermen met "crewbash - ban" nou niet bepaald de meest intelligente reactie. Niet mijn mening, gewoon een objectieve vaststelling.
Maar leuk dat je je een beetje aangesproken voelt. Het moet ergens beginnen
Volgens mij begreep je mij een beetje verkeerd vanmiddag. Kun jij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt op een verjaardag waar je moet meebetalen aan het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |