SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kijken of hij dat volgende maand kan overtreffenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sinerklaaskapoentje gaat er toch voor?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of hij dat volgende maand kan overtreffenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sinerklaaskapoentje gaat er toch voor?![]()
![]()
Dan zal hij er de hele dag moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sinerklaaskapoentje gaat er toch voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal HBO's, dat ik er niet één van heb afgemaakt is eigenlijk echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor studies had je gedaan eigenlijk?![]()
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gooooooquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of hij dat volgende maand kan overtreffen
dottie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je bovengemiddeld intelligent?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal HBO's, dat ik er niet één van heb afgemaakt is eigenlijk echt te triest voor woorden![]()
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee ik niet meer. 13x was meer dan genoeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet meer. 13x was meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je bovengemiddeld intelligent?
G r8![]()
Mensen die een hoger iq hebbenquote:
Lopen vaker vast in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wás ik wel voor mijn burnout. Maar mijn cognitieve vermogens hebben echt een gigantische opsodemieter gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je bovengemiddeld intelligent?![]()
Mijn 'werkgeheugen' is goeddeels naar de knoppen en nieuwe dingen leren is ineens iets waar ik moeite en tijd in moet steken ipv het anderhalve keer doorlezen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Herkenbaar, ook al heb ik maar 1 HBO-opleiding verkut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal HBO's, dat ik er niet één van heb afgemaakt is eigenlijk echt te triest voor woorden![]()
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf.Toen naar het MBO gegaan waar ik op HBO-niveau bleef werken, wat mijn mentor absoluut niet kon waarderen; ze vond dat ik dacht dat ik beter was dan mijn klasgenoten die midden in de les naar de wc gingen om daar te blowen en vervolgens knetterstoned en luidruchtig de les vervolgden. Ik moest blijkbaar meer als hen zijn!
_________!
Na 3 jaar liep ik naar haar toe en gaf een verbale: "", en ze sloot haar ogen en slaakte een zucht van opluchting!
De hele fucking klas stond trouwens achter me, eker met 1 bepaald voorval waarbij ik als enige een opdracht goed had gedaan en ik een dikke onvoldoende kreeg omdat ik te veel afweek van het gemiddelde.![]()
Das wel kakquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wás ik wel voor mijn burnout. Maar mijn cognitieve vermogens hebben echt een gigantische opsodemieter gehad.![]()
Mijn 'werkgeheugen' is goeddeels naar de knoppen en nieuwe dingen leren is ineens iets waar ik moeite en tijd in moet steken ipv het anderhalve keer doorlezen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf.Uw ADH vitamine Worst
Trots op jou broeder worst!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mij"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh hee, ook burnout hier, maar mijn IQ was daarvoor al van 145 naar 120 gegaan door een hartstilstand.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wás ik wel voor mijn burnout. Maar mijn cognitieve vermogens hebben echt een gigantische opsodemieter gehad.![]()
Mijn 'werkgeheugen' is goeddeels naar de knoppen en nieuwe dingen leren is ineens iets waar ik moeite en tijd in moet steken ipv het anderhalve keer doorlezen.
Ik denk dat de burnout ook wel wat invloed heeft gehad, ja.![]()
Goed dat je zo door hebt gezetquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mij
Netjes man!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mij![]()
![]()
Al dat zuipen en gewoon ouder worden heeft ook wel wat gekost maar met die burnout voelt het echt alsof mijn harses in een jaar tijd 20 jaar ouder zijn geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hee, ook burnout hier, maar mijn IQ was daarvoor al van 145 naar 120 gegaan door een hartstilstand.
Ik denk dat de burnout ook wel wat invloed heeft gehad, ja.
Merk wel een licht herstel het afgelopen half jaar, met de nadruk op 'licht'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die een hoger iq hebben
Lopen vaker vast in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomst![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn autisme (pas ontdekt toen ik begin 40 was) en zwaar alcoholistische moeder hebben ook niet meegeholpen vermoed ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die een hoger iq hebben
Lopen vaker vast in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomst![]()
Vooral dat autisme. Als ik dat als tiener had geweten had ik waarschijnlijk ook wel andere keuzes gemaakt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vroeg me af of ik beter af was geweest met een andere studieUw ADH vitamine Worst
Tja, je zit iig best goed toch nu?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vroeg me af of ik beter af was geweest met een andere studie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mij is mijn autisme pas na mijn burn-out ontdekt, ook rond die leeftijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn autisme (pas ontdekt toen ik begin 40 was) en zwaar alcoholistische moeder hebben ook niet meegeholpen vermoed ik![]()
Vooral dat autisme. Als ik dat als tiener had geweten had ik waarschijnlijk ook wel andere keuzes gemaakt.![]()
Tegenwoordig zouden we er waarschijnlijk wel uitgepikt worden. Maar in die tijd was je pas autistisch als je heel de dag met je grote teen zat te wiebelen en niks zei.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is mijn autisme pas na mijn burn-out ontdekt, ook rond die leeftijd.
"Ja" nu wel, maar ik begon pas met echt werken terwijl studiegenoten al 4 jaar aan het werk waren, vond na mijn bachelor mijn studie helemaal niks meer aan, had liever sociale geografie en planologie gestudeerd, alleen destijds zag de markt er heel slecht uit en kon je in die tijd alleen makkelijk aan de slag als aardrijkskunde leraar. Helemaal niks voor mij dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, je zit iig best goed toch nu?![]()
Dank je wel Stef Blok voor opheffen VROM en wegbezuinigen budgetten ruimtelijke ordening
Uw ADH vitamine Worst
Dat klinkt wel als een vette studie an sichquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"Ja" nu wel, maar ik begon pas met echt werken terwijl studiegenoten al 4 jaar aan het werk waren, vond na mijn bachelor mijn studie helemaal niks meer aan, had liever sociale geografie en planologie gestudeerd, alleen destijds zag de markt er heel slecht uit en kon je in die tijd alleen makkelijk aan de slag als aardrijkskunde leraar. Helemaal niks voor mij dus![]()
Dank je wel Stef Blok voor opheffen VROM en wegbezuinigen budgetten ruimtelijke ordening![]()
Stef Bolk![]()
![]()
Dingen gaan zoals ze gaan Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn autisme (pas ontdekt toen ik begin 40 was) en zwaar alcoholistische moeder hebben ook niet meegeholpen vermoed ik![]()
Vooral dat autisme. Als ik dat als tiener had geweten had ik waarschijnlijk ook wel andere keuzes gemaakt.
En ieder krijgt op zijn bordje wat hij aankan
En jij had een vol bord
Dat is dan ook zo ongeveer mijn levensmotto tegenwoordig. Heel gezond motto voor je mentale gezondheid overigens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dingen gaan zoals ze gaan Grrrrrrrr
En ieder krijgt op zijn bordje wat hij aankan
En jij had een vol bord"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig zouden we er waarschijnlijk wel uitgepikt worden. Maar in die tijd was je pas autistisch als je heel de dag met je grote teen zat te wiebelen en niks zei.![]()
Ja nou ik heb heel wat stagiaires versleten die er allemaal geen kut van snapten.
De combinatie Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken kwam in geen enkele van hun boeken voor!![]()
![]()
Je hele leven spijt hebben van wat zou kunnen zijn wordt niemand gelukkig vanquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo ongeveer mijn levensmotto tegenwoordig. Heel gezond motto voor je mentale gezondheid overigens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ook fieldtrips naar buitenland als onderdeel van studiequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een vette studie an sich![]()
Stef Bolk![]()
![]()
ik maak nu kennis met een team waar ik gedeeltelijk aan de slag ga waarin veel die studie hebben gedaan, dus uiteindelijk wel goedgekomenUw ADH vitamine Worst
Leuke dag morgen Tottiequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar goed, meuren!Prettige voortplanting hier!
Wauw. Heb jij een hartstilstand gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hee, ook burnout hier, maar mijn IQ was daarvoor al van 145 naar 120 gegaan door een hartstilstand.
Ik denk dat de burnout ook wel wat invloed heeft gehad, ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar goed, meuren!Prettige voortplanting hier!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn anderhalve fles wijn drinkende psychologe (en zij was echt geen prutser) had het ook geen seconde gedacht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja nou ik heb heel wat stagiaires versleten die er allemaal geen kut van snapten.
De combinatie Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken kwam in geen enkele van hun boeken voor!
Ik liep bij haar als een noodverband tot ik bij de GGZ terecht kon. Toen ik daar aan de beurt was en ze mijn dossier bespraken met haar zeiden die meteen:"is meneer wel eens getest op autisme?".
Ikke:"Ik ben toch nie autistisch jonguh"
Zij dacht ook van niet maar zei:"Ja, gewoon laten testen, dan zijn zij blij en kan je gewoon verder een diagnostisch traject in."
Ik nog bij die interviews en vragenlijsten alles proberen te downplayen zodat ik maar niet dat stempeltje zou krijgen. Uitslag: meneer, u bent zo autistisch as fuck!
Slaap,lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O. Nou voor strakkies danquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunt het maar gehad hebben toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan ik het in ieder geval niet vergeten 🤣quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunt het maar gehad hebben toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik eerder had geweten van mijn autisme had ik deze studie (bestuurskunde) wrs helemaal niet gekozen. Zit dus tussen extraverte mensen waarvan sommigen ook politiek actief zijn, en dan moet ik dus ook nog gaan debatteren, politieke simulaties doen en presentaties waarin ik beleid moet verdedigen
Uw ADH vitamine Worst
Wist je dan niet wat de studie precies inhield?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik eerder had geweten van mijn autisme had ik deze studie (bestuurskunde) wrs helemaal niet gekozen. Zit dus tussen extraverte mensen waarvan sommigen ook politiek actief zijn, en dan moet ik dus ook nog gaan debatteren, politieke simulaties doen en presentaties waarin ik beleid moet verdedigenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat je hier wel prima af.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik eerder had geweten van mijn autisme had ik deze studie (bestuurskunde) wrs helemaal niet gekozen. Zit dus tussen extraverte mensen waarvan sommigen ook politiek actief zijn, en dan moet ik dus ook nog gaan debatteren, politieke simulaties doen en presentaties waarin ik beleid moet verdedigen
Compliment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat was je dan gaan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik viel in slaap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoi Mario.quote:
Als ik had geweten
Wat ik nu weet
Had ik ook een heel andere studie gedaan
Maar thats life
Je kiest wat je op dat moment het beste lijktThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zou Havo hebben gedaan en dan direct door naar hboquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
Als ik had geweten
Wat ik nu weet
Had ik ook een heel andere studie gedaan
Maar thats life
Je kiest wat je op dat moment het beste lijkt:')![]()
Ja nu netquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En toen werd je weer wakker?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik dacht dat het goed was om mij op deze manier uit te dagen om meer socialer te worden, maar tegendeel bleek het geval, maar goed ik maakte die keuze als 18 jarige hequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wist je dan niet wat de studie precies inhield?Op een forum is dat toch anders, heb je tijd om even na te denken voordat je iets neerpentquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat je hier wel prima af.
Compliment.Uw ADH vitamine Worst
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan je er mooi weer een paar uur tegenaan.quote:
Ik heb havo en hbo gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou Havo hebben gedaan en dan direct door naar hbo
Maar een opleiding die totaal niet bij me pasteIk denk dat best veel mensen een keuze maken die achteraf totaal niet bij hen pastquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat het goed was om mij op deze manier uit te dagen om meer socialer te worden, maar tegendeel bleek het geval, maar goed ik maakte die keuze als 18 jarige he
[..]
Op een forum is dat toch anders, heb je tijd om even na te denken voordat je iets neerpent
Sowieso jezelf leren kennen en weten wat beter bij je past is niet iets wat je op je 18de voor elkaar hebt ( je brein is er niet eens toe in staat)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
welke opleiding als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef greysbones het volgende:
Ik heb havo en hbo gedaan
Maar een opleiding die totaal niet bij me pasteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb een hele mbo gedaan voor iets wat ik eigenlijk nooit wilde.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb havo en hbo gedaan
Maar een opleiding die totaal niet bij me paste
[..]
Ik denk dat best veel mensen een keuze maken die achteraf totaal niet bij hen past
Sowieso jezelf leren kennen en weten wat beter bij je past is niet iets wat je op je 18de voor elkaar hebt ( je brein is er niet eens toe in staat)
Heb het afgemaakt zodat ik hbo kon gaan doen en zonde om te stoppen:')![]()
En @hemarookworst
Je bent hier , naar mijn bescheiden mening, een user die zich niet snel het hoofd gek laat maken
Degene die jou boos maakt/ krijgt heeft het toch echt wel zelf verdiend
Makelaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke opleiding als ik vragen mag?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niks mis met MBOquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een hele mbo gedaan voor iets wat ik eigenlijk nooit wilde.
Heb het afgemaakt zodat ik hbo kon gaan doen en zonde om te stoppenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nog gelukt om een andere plek te krijgen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een hele mbo gedaan voor iets wat ik eigenlijk nooit wilde.
Heb het afgemaakt zodat ik hbo kon gaan doen en zonde om te stoppen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Debatteren was ik dan wel goed in en vond ik ook nog héél erg tof. Presentaties vond ik altijd verschrikkelijk, totdat ik een keer voor een volle collegezaal vol met docenten en professionals een eindpresentatie van een klassebreed groepsproject heb gegeven. En dat ging heel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Dat juist ik die presentatie moest geven kwam ironisch genoeg door mijn 'ik doe geen fuck'-attitude. Project duurde een heel schooljaar en natuurlijk waren er geen vrijwilligers voor die eindpresentatie.
"Ja ik doe al keiveel en dan ga ik echt niet die eindpresentatie geven hoor!"
"Ja ik ook dus dat ga ik echt niet doen!"
"Ik ook niet hoor!"
Grrrrrrrr:"Ik doe het wel......"
"JA GRRRRRRRR MOET HET DOEN! DIE HEEFT EEN GOEDE STEM EN DOET VERDER TOCH GEEN REET!"
Grrrrrrrr:"EEH!"
"Ja nou, het is toch zo....."
Grrrrrrrr:"Ja eigenlijk wel hè?"
Heel het jaar niks meer aan gedaan behalve af en toe voor de lol mensen opjagen "Ik moet het wel op tijd hebben hè!"
2 uurtjes aan besteed![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe bedoel je een andere plek?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog gelukt om een andere plek te krijgen?:')![]()
Je wilde toch een andere werkplek in de kringloop?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een andere plek?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee tegenwoordig laat ik me niet boos maken, zeker niet hierquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
En @:Hemarookworst
Je bent hier , naar mijn bescheiden mening, een user die zich niet snel het hoofd gek laat maken
Degene die jou boos maakt/ krijgt heeft het toch echt wel zelf verdiendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Oooh jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wilde toch een andere werkplek in de kringloop?
Nou vandaag was het heel druk dus genoeg te doen. Had eigenlijk geen klachten vandaag. Als het nog eens zo rustig wordt dat ik niks te doen heb en naar huis kan, dan ga ik er wel werk van maken.:')sinterklaaskapoentje
![]()
bolkquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen??sinterklaaskapoentje
![]()
Is het een grote winkel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oooh ja
Nou vandaag was het heel druk dus genoeg te doen. Had eigenlijk geen klachten vandaag. Als het nog eens zo rustig wordt dat ik niks te doen heb en naar huis kan, dan ga ik er wel werk van maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi dame Shii.quote:
Heb je goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig laat ik me niet boos maken, zeker niet hierThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ja, enormquote:
Er worden constant dingen aangeleverd, iig vandaag:')![]()
Heb er zelf ook een jaar gewerkt,maar voornamelijk in de lunchroom.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, enorm
Er worden constant dingen aangeleverd, iig vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Was dat als vrijwilliger?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er zelf ook een jaar gewerkt,maar voornamelijk in de lunchroom.
Er is hier ook een koffie hoek maar dat lijkt me niet zo leuk:')![]()
In de lunchroom kan ik ook altijd goed werken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er zelf ook een jaar gewerkt,maar voornamelijk in de lunchroom.![]()
Wegwerkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de lunchroom kan ik ook altijd goed werken.![]()
njommmm
een AYCE past meer bij jouquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de lunchroom kan ik ook altijd goed werken.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Goedenavond Dott!quote:
Jup huis weer ver ontkerst op de kerstboom naquote:Had ik geen zin meer omdat ook nog op te ruimen.
Odin aan het slapen?
Smile, it's free therapy.![]()
Was aan het slapenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenavond Dott!
[..]
Jup huis weer ver ontkerst op de kerstboom naHad ik geen zin meer omdat ook nog op te ruimen.
Odin aan het slapen?
Tot dochterlief het nodig vond hem wakker te maken
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Mag zij zich met hem bezighouden nuquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was aan het slapen
Tot dochterlief het nodig vond hem wakker te maken
Ze is naar bedquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag zij zich met hem bezighouden nu
Yep.Dat was best wel mijn dingetje eigenlijk.Heb ook kleding sorteren gedaan,daar was het leukst om leuke items te vinden voor mezelf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was dat als vrijwilliger?
Er is hier ook een koffie hoek maar dat lijkt me niet zo leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lyltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heer LYLT.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lylt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
Gaat met vaders naar Duitsland morgen heel vroegquote:
Succes
Ook daar word je met het vorderen van de leeftijd minder goed in.quote:
3 gangen en ik zit vol tegenwoordig man
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat met vaders naar Duitsland morgen heel vroeg
SuccesWat gaan ze daar doen?
Dat is een koeienmerk.quote:
quote::"Bwoooooh! Da's een grote Bolke (
) TJILP!"
Ik zie het vanzelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dat gaat van start![]()
Zou gaan regenen volgens de voorspelling
De wattus ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch niet bij Heron Fireworks he?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow dat is hier vlakbij 1 van de grootste vuurwerkboeren, dat hele dorp in Duitsland staat muurvast. Kwam er vandaag langs kilometer file van mensen die willen tanken en vuurwerk halen. En morgen gaat de vrije vuurwerk verkoop pas van startquote:Dat is een dagtaak dan wat te halen.
Kan maar zo het laatste jaar zijn dat hij thuis is met oud en nieuwquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat ik niks haal dit jaar. Niks over gehoord ook.
![]()
Ik snap niks van mensen die vuurwerk kopen. Je kan gratis naar andermans vuurwerk kijken met oud en nieuwquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat is hier vlakbij 1 van de grootste vuurwerkboeren, dat hele dorp in Duitsland staat muurvast. Kwam er vandaag langs kilometer file van mensen die willen tanken en vuurwerk halen. En morgen gaat de vrije vuurwerk verkoop pas van startDat is een dagtaak dan wat te halen.
:')![]()
Ja is bekendquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat is hier vlakbij 1 van de grootste vuurwerkboeren, dat hele dorp in Duitsland staat muurvast. Kwam er vandaag langs kilometer file van mensen die willen tanken en vuurwerk halen. En morgen gaat de vrije vuurwerk verkoop pas van startDat is een dagtaak dan wat te halen.
We gaan heel vaak naar Duitsland
En meestal naar Kleve
Af en toe emmerich
Hij gaat om 5 uur weg
Maar zal net als alle andere jaren stervensdruk zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan maar zo het laatste jaar zijn dat hij thuis is met oud en nieuw
![]()
![]()
Ik heb nog nooit in mijn leven ook maar een rotje gekochtquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap niks van mensen die vuurwerk kopen. Je kan gratis naar andermans vuurwerk kijken met oud en nieuw
Dat zeg je nuquote:
Ik spreek je over een jaartje welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel carbid?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven ook maar een rotje gekocht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is bekend
We gaan heel vaak naar Duitsland
En meestal naar Kleve
Af en toe emmerich
Hij gaat om 5 uur weg
Maar zal net als alle andere jaren stervensdruk zijn![]()
je moet er wat voor over hebben.
Ze kunnen ook naar de Lidl en de Aldi daar ligt al wat
niet zegguh. pfff ik kan daar heus heel tegen danquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Ik spreek je over een jaartje wel
Duitslandquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
je moet er wat voor over hebben.
Ze kunnen ook naar de Lidl en de Aldi daar ligt al wat
Daar hebben ze bergen
Aldi wordt niks want daar moet je een lijst invullen en dat kun je krijgen als het er is
Lidl kun je gewoon uitzoekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En in putten gegooid ookquote:Maar was maar 1x....... Daarna ook daar van weggebleven
Ech niequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet zegguh. pfff ik kan daar heus heel tegen dan
![]()
Ik wel toen ik 14/15 was. De hele dag astronautjes afstekenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven ook maar een rotje gekocht
meen dat ik vorig jaar bij de Duitse Aldi wat gekocht heb zonder in te vullen vooraf. Of het is toch de Duitse Lidl geweest. Weet het al niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duitsland
Daar hebben ze bergen
Aldi wordt niks want daar moet je een lijst invullen en dat kun je krijgen als het er is
Lidl kun je gewoon uitzoekenSmile, it's free therapy.![]()
Ik vond het wel mooi altijd dat vuurwerk, maar zelf geld eraan uitgeven vond ik dan wel weer onzinnig als kind al eigenlijk. Er was zoveel om naar te kijken..quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wel toen ik 14/15 was. De hele dag astronautjes afstekenLach met een schone bips![]()
Wij kochten vroeger altijd met een groep wel het nodige spul. Altijd een 100.000 klapper en dan wat goede pijlen en iets om een van tevoren uitgezocht voorwerp op te blazen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven ook maar een rotje gekocht
Hoogtepunt was de lawinepijl die we op zijn kop in een oude stofzuiger hebben gestoken. Daar waren letterlijk alleen splinters van over en de metalen motor
In kleve krijg je een formulierquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meen dat ik vorig jaar bij de Duitse Aldi wat gekocht heb zonder in te vullen vooraf. Of het is toch de Duitse Lidl geweest. Weet het al niet meer.
En die moet je invullen
Anders krijg je niks
Maar die filmpjes die je ziet
Van Nederlanders die vuurwerk in Duitsland halen
Zijn vaak uit Kleve. Of emmerich
Zooitje is het
En tokkiesThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Rotjes waren maar 5 euro voor 200 stuks of zoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi altijd dat vuurwerk, maar zelf geld eraan uitgeven vond ik dan wel weer onzinnig als kind al eigenlijk. Er was zoveel om naar te kijken..
Vorig oud en nieuw meebetaald aan een pot maar toen wr die afstaken zat de helft te kijken naar mooier vuurwerk van de buren
Heb cobra 6 gezien in dichtgetapete oude koelkast. Toen besloot ik van vuurwerk weg te blijven ook op oudjaarsavond. Van afstandje kijken alleen nog. En met alles van grote afstand dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij kochten vroeger altijd met een groep wel het nodige spul. Altijd een 100.000 klapper en dan wat goede pijlen en iets om een van tevoren uitgezocht voorwerp op te blazen.
Hoogtepunt was de lawinepijl die we op zijn kop in een oude stofzuiger hebben gestoken. Daar waren letterlijk alleen splinters van over en de metalen motor
Cobra’s zijn ook geen vuurwerkquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb cobra 6 gezien in dichtgetapete oude koelkast. Toen besloot ik van vuurwerk weg te blijven ook op oudjaarsavond. Van afstandje kijken alleen nog. En met alles van grote afstand dus
Maar handgranatenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welcome to my neighboursquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
In kleve krijg je een formulier
En die moet je invullen
Anders krijg je niks
Maar die filmpjes die je ziet
Van Nederlanders die vuurwerk in Duitsland halen
Zijn vaak uit Kleve. Of emmerich
Zooitje is het
En tokkies
Grappige is dat hier de "armste" wijk het meest afsteekt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi altijd dat vuurwerk, maar zelf geld eraan uitgeven vond ik dan wel weer onzinnig als kind al eigenlijk. Er was zoveel om naar te kijken..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind siervuurwerk wel mooi om te zien maar voor de dieren mag het van mij afgeschaft worden![]()
liever op 1 plek mooi vuurwerk door de gemeente.
Ik erger me altijd groen en geelquote:
Als ik daar boodschappen doen
Wat een asovolk zijn Nederlanders af en toe
Weigeren de taal te spreken
Graaien
EtcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach ergens bij vrienden in klein sociaal wooncomplex waar we waren al 15 jaar geleden stond er 1 doorgesnoven met lawine pijlen lukraak rond te gooien. Ikke naar binnen. Ben geen oorlogsheld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cobra’s zijn ook geen vuurwerk
Maar handgranatenLach met een schone bips![]()
Duitsers spreken hier ook de taal nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik erger me altijd groen en geel
Als ik daar boodschappen doen
Wat een asovolk zijn Nederlanders af en toe
Weigeren de taal te spreken
Graaien
Etc
Geen idee hoe zwaar een cobra 6 is in vergelijking met zo'n lawinepijl die wij toen hadden. Maar dat ding was dus ook extreem krachtig. We stonden ook echt ver weg allemaal. En dan kwamen de splinters nog neerdwarrelen waar we stonden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb cobra 6 gezien in dichtgetapete oude koelkast. Toen besloot ik van vuurwerk weg te blijven ook op oudjaarsavond. Van afstandje kijken alleen nog. En met alles van grote afstand dus"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat voor een mensen ga jij omquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ergens bij vrienden in klein sociaal wooncomplex waar we waren al 15 jaar geleden stond er 1 doorgesnoven met lawine pijlen lukraak rond te gooien. Ikke naar binnen. Ben geen oorlogsheld.![]()
Heel veel doen hier wel hun bestquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Duitsers spreken hier ook de taal niet
En zeker in de grensstreek hier spreken er heel veel NederlandsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die deur vloog een meter of 20. Was niks van het ding over. En dan schijnen er nu Cobra 20 in omloop te zijn met weet ik hoeveel meer kracht. Dan ga je naar mortier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee hoe zwaar een cobra 6 is in vergelijking met zo'n lawinepijl die wij toen hadden. Maar dat ding was dus ook extreem krachtig. We stonden ook echt ver weg allemaal. En dan kwamen de splinters nog neerdwarrelen waar we stonden.Lach met een schone bips![]()
Oh jij woont in de grensstreek.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel veel doen hier wel hun best
En zeker in de grensstreek hier spreken er heel veel Nederlands
ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jij woont in de grensstreek.
ik niet
HierrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muts
Wij vonden strijkers vroeger al heftig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die deur vloog een meter of 20. Was niks van het ding over. En dan schijnen er nu Cobra 20 in omloop te zijn met weet ik hoeveel meer kracht. Dan ga je naar mortier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is nog wel een stukje krachtiger dan zo'n lawinepijl dan jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die deur vloog een meter of 20. Was niks van het ding over. En dan schijnen er nu Cobra 20 in omloop te zijn met weet ik hoeveel meer kracht. Dan ga je naar mortier.![]()
Mortieren ook wel de nodige gehad. Die zijn wel echt super. Ultieme combi van sier en boem
Die ze in China afstekenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nog wel een stukje krachtiger dan zo'n lawinepijl dan ja![]()
Mortieren ook wel de nodige gehad. Die zijn wel echt super. Ultieme combi van sier en boem
Wow!
Zellufquote:
Maar jij woont gewoon in een rare streekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed voor je stoelgang zou @hemarookworst zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik blijf maar muesli eten
Man man man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging ik om..... Een vriend van mij was daar ingetrokken bij zijn vriendin want problemen thuis en de zaak van zijn vader waar hij mede eigenaar van was. Dus wij daar heen, was mij te bizar. Half jaar later nog een keer met een groepje daarvan (de normalere) naar Center Parcs en ligt zijn vriendin te doppen met een knakker die zoveel XTC op had dat ie niet eens wist dat ie aan het neuken was.... Die deur ging open en zij zat er bovenop te zeggen "hard blijven nu"quote:![]()
Mooie tijden wel. Dat ging dus uit, en nooit weer gezien die mensen.Lach met een schone bips![]()
heel niet waarquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelluf
Maar jij woont gewoon in een rare streek![]()
Die Duitse winkeliers hiero spreken wel vrij goed Nederlands.Smile, it's free therapy.![]()
Koekoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ging ik om..... Een vriend van mij was daar ingetrokken bij zijn vriendin want problemen thuis en de zaak van zijn vader waar hij mede eigenaar van was. Dus wij daar heen, was mij te bizar. Half jaar later nog een keer met een groepje daarvan (de normalere) naar Center Parcs en ligt zijn vriendin te doppen met een knakker die zoveel XTC op had dat ie niet eens wist dat ie aan het neuken was.... Die deur ging open en zij zat er bovenop te zeggen "hard blijven nu"![]()
Mooie tijden wel. Dat ging dus uit, en nooit weer gezien die mensen.
Gewoon volkoren havermoutvlokken eten. Wel veel water bij drinken. Dan ben je de dag erna een 3d worstenprinter.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed voor je stoelgang zou @:Hemarookworst zeggen.![]()
Ech welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heel niet waar![]()
Die Duitse winkeliers hiero spreken wel vrij goed Nederlands.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ging ik om..... Een vriend van mij was daar ingetrokken bij zijn vriendin want problemen thuis en de zaak van zijn vader waar hij mede eigenaar van was. Dus wij daar heen, was mij te bizar. Half jaar later nog een keer met een groepje daarvan (de normalere) naar Center Parcs en ligt zijn vriendin te doppen met een knakker die zoveel XTC op had dat ie niet eens wist dat ie aan het neuken was.... Die deur ging open en zij zat er bovenop te zeggen "hard blijven nu"![]()
Mooie tijden wel. Dat ging dus uit, en nooit weer gezien die mensen.
B en B vol liefde zoekt weer deelnemersquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn soms ook Nederlanders die er werken![]()
Had ik even gekeken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
B en B vol liefde zoekt weer deelnemers
Schepje maizena door je yoghurt doet je poepen als een pro.... Weet ik dan uit ervaringquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon volkoren havermoutvlokken eten. Wel veel water bij drinken. Dan ben je de dag erna een 3d worstenprinter.![]()
Zet die potten met duiker en maizena niet naast elkaar neer in de kast als je duf wakker wordt.
Dat soort weekendjes Center Parcsquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie tijden wel. Dat ging dus uit, en nooit weer gezien die mensen.![]()
![]()
Pure welness, kwam je altijd ontzettend zen van terug.
Ware woorden, en ze gaan nog komen die tegeltjesquote:Ik heb je mail nog maat. No worries.
Net als die vazen voor Amyquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ware woorden, en ze gaan nog komen die tegeltjesIk heb je mail nog maat. No worries.
Patrick zoekt een Anna denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
die foto boven de bank![]()
Patrick zo'n leuke naam met een smetje nu
1 keer naar de Huttenheugte geweest,dat was een pure slijtageslag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort weekendjes Center Parcs![]()
![]()
Pure welness, kwam je altijd ontzettend zen van terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Patrick zoekt een Anna denk ikDat ben ik dus niet
Ja, die staan ook nog hier. Maar die fuckers zijn echt huge. Ik weet niet hoe te verpakken. Heb ook al eerder al aangegeven rij dan een keer voorbij dan ben ik waarschijnlijk wel aan het werk maar pik je ze ff bij de buren op. Een doos met 90 rollen wc papier bij bol.com besteld is nog niet groot genoeg dat goed genoeg te verpakken zonder dat die dingen breken tijdens vervoer. Zijn 3 van die grote vazen.quote:Lach met een schone bips![]()
Dat kan welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
Zou nooit aan zoiets meedoen.![]()
Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, die staan ook nog hier. Maar die fuckers zijn echt huge. Ik weet niet hoe te verpakken. Heb ook al eerder al aangegeven rij dan een keer voorbij dan ben ik waarschijnlijk wel aan het werk maar pik je ze ff bij de buren op. Een doos met 90 rollen wc papier bij bol.com besteld is nog niet groot genoeg dat goed genoeg te verpakken zonder dat die dingen breken tijdens vervoer. Zijn 3 van die grote vazen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou het nu niet meer kunnen, al ff niet meer trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer naar de Huttenheugte geweest,dat was een pure slijtageslag.![]()
Eerste avond zou prima gaan, veel te veel zuipen en dan 2 dagen bij liggen komen en maandag net weer half fit naar huis.
Laatste avond thuis dit jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je er mooi weer een paar uur tegenaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000152699012/quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, die staan ook nog hier. Maar die fuckers zijn echt huge. Ik weet niet hoe te verpakken. Heb ook al eerder al aangegeven rij dan een keer voorbij dan ben ik waarschijnlijk wel aan het werk maar pik je ze ff bij de buren op. Een doos met 90 rollen wc papier bij bol.com besteld is nog niet groot genoeg dat goed genoeg te verpakken zonder dat die dingen breken tijdens vervoer. Zijn 3 van die grote vazen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
de hond naast haar bed zetten ook
@:greysbones
Weet ik, maat. Ik kom iedere belofte na. Net als een andere weddenschap met Amy die kon niet waargemaakt worden omdat forum kapot was toen en de big boss even andere dingen aan zijn hoofd had en niet wilde fixen. Dus als ruil daarvoor kijkt ze al mee op mijn Netflix al die tijd. Greys heeft boek gekregen dat ik beloofd had. Ehhm zo'n ander iemand moest ik door verloren weddenschap 100 euro naar stichting aap overmaken. Alles gedaan. Alleen die kutvazen is wel een hoofdpijn dossier aan wordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor.
Jou plagen is altijd leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, maat. Ik kom iedere belofte na. Net als een andere weddenschap met Amy die kon niet waargemaakt worden omdat forum kapot was toen en de big boss even andere dingen aan zijn hoofd had en niet wilde fixen. Dus als ruil daarvoor kijkt ze al mee op mijn Netflix al die tijd. Greys heeft boek gekregen dat ik beloofd had. Ehhm zo'n ander iemand moest ik door verloren weddenschap 100 euro naar stichting aap overmaken. Alles gedaan. Alleen die kutvazen is wel een hoofdpijn dossier aan worden
Zo ging het dus bij mij ook ongeveer.Ik ging de zaterdag niet mee op stap,stond opeens de dame voor de deur die ik de avond ervoor was tegen gekomen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet meer kunnen, al ff niet meer trouwens![]()
Eerste avond zou prima gaan, veel te veel zuipen en dan 2 dagen bij liggen komen en maandag net weer half fit naar huis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed bezigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En met hoe postnl er mee omgaat? Dan liggen die vazen dus eigenlijk tegen elkaar aan. Waarmee ga ik dat opvullen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000152699012/Lach met een schone bips![]()
Kapot gooien een fles lijm erbij en opsturen, leuke puzzelquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, maat. Ik kom iedere belofte na. Net als een andere weddenschap met Amy die kon niet waargemaakt worden omdat forum kapot was toen en de big boss even andere dingen aan zijn hoofd had en niet wilde fixen. Dus als ruil daarvoor kijkt ze al mee op mijn Netflix al die tijd. Greys heeft boek gekregen dat ik beloofd had. Ehhm zo'n ander iemand moest ik door verloren weddenschap 100 euro naar stichting aap overmaken. Alles gedaan. Alleen die kutvazen is wel een hoofdpijn dossier aan worden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zondag deemterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hou er niet zo van als mensen denken dat ik dingen niet na kom. Kan ik heel slecht tegen.quote:Lach met een schone bips![]()
Neem nog wat muesli.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta nog steeds te stuiteren;
Van het spel of de koffie?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta nog steeds te stuiteren;![]()
@MizzezAmy goed idee dit wel of niet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapot gooien een fles lijm erbij en opsturen, leuke puzzelLach met een schone bips![]()
Van die luchtkussenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En met hoe postnl er mee omgaat? Dan liggen die vazen dus eigenlijk tegen elkaar aan. Waarmee ga ik dat opvullen?
en een beetje goudverfquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapot gooien een fles lijm erbij en opsturen, leuke puzzel
Kintsugi![]()
![]()
reclamefolders/ krantenpapier/ ballonnen een kwart opblazenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En met hoe postnl er mee omgaat? Dan liggen die vazen dus eigenlijk tegen elkaar aan. Waarmee ga ik dat opvullen?Smile, it's free therapy.![]()
Dan wel van die goudlijm erbijquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:MizzezAmy goed idee dit wel of niet?
Maar nee is echt zonde van die vazenThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Koffie nog steeds denk ikquote:
De game is juist heel rustig:')![]()
Zijn sowieso niet veel waardquote:Ik hoopte op wat originele shit. Maar dit was dus jaren 70 massa productie
Jammer dat het ouwe goedkope meuk isquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn sowieso niet veel waardIk hoopte op wat originele shit. Maar dit was dus jaren 70 massa productie
Goed ingepakt kan je gewoon met breekbare spullen gooien, er moet gewoon genoeg luchtkussen tussen zitten en dan kan je bijkans alles doen met zo'n pakket zonder dat de inhoud sneuvelt.quote:
Wat zijn het voor vazen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn sowieso niet veel waardIk hoopte op wat originele shit. Maar dit was dus jaren 70 massa productie
Breng ze naar een smashroomquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bubbleplastic.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed ingepakt kan je gewoon met breekbare spullen gooien, er moet gewoon genoeg luchtkussen tussen zitten en dan kan je bijkans alles doen met zo'n pakket zonder dat de inhoud sneuvelt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Den buurman heeft geloof ik een fissa. Met, ze bestaan blijkbaar nog, rokende gasten op het bolkon!
@Dr.Mikeyquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Den buurman heeft geloof ik een fissa. Met, ze bestaan blijkbaar nog, rokende gasten op het bolkon!![]()
![]()
brandblusser erop richtenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Den buurman heeft geloof ik een fissa. Met, ze bestaan blijkbaar nog, rokende gasten op het bolkon!Smile, it's free therapy.![]()
man manquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef mario390 het volgende:
man man in a gadda da vida 17min albumversionsinterklaaskapoentje
![]()
Ik rook ook nog steedsquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Den buurman heeft geloof ik een fissa. Met, ze bestaan blijkbaar nog, rokende gasten op het bolkon!
en teveel koffie, en teveel havermout, en roken .... dat belooft watquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik rook ook nog steeds![]()
Wilde er eigenlijk bij gaan staan op mijn eigen bolkon met mijn vape maar dan willen ze vast mijn appartement ook zien en het is hier een TYFUSzooiquote:
Ik heb hier eens over nagedacht. Sums zijn sommen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:05 schreef maily het volgende:
Bolkje
Hier gaan zo de dim sums in de oven![]()
Dim betekent in de muziek een dubbele verlaging van noten die een akkoord vormen. Als je iets wilt verlagen, is de rekenkundige methode daarvoor: aftrekken.
Conclusie: dim sums zijn aftreksels
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Delfts blauw, maar dan jaren 70 massa productie. Na dat @greysbones de fotos hier geplaatst had en ook met merk aan de onderkant gaat zo'n setje van 3 vazen voor 160 euro ofzo op marktplaats. Ik hoopte een verborgen schat gevonden te hebben. Maar nu ook al is het niet veel waard levert het me meer kopzorgen op hoe het bij Amy te krijgen dan het geld het me waard is ook al mag ze die gratis hebbenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef kree het volgende:
voor wie zich verveelt doe nog even mee hier
https://skribbl.io
netherlands room. EM daar
♡♡♡♡![]()
@MizzezAmy gaat met de trein naar Praag, dan kan ze ook wel met de trein die vazen ophalen bij jouquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Delfts blauw, maar dan jaren 70 massa productie. Na dat @:greysbones de fotos hier geplaatst had en ook met merk aan de onderkant gaat zo'n setje van 3 vazen voor 160 euro ofzo op marktplaats. Ik hoopte een verborgen schat gevonden te hebben. Maar nu ook al is het niet veel waard levert het me meer kopzorgen op hoe het bij Amy te krijgen dan het geld het me waard is ook al mag ze die gratis hebben![]()
![]()
@Soury zie eens wat een humorquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb hier eens over nagedacht. Sums zijn sommen.![]()
Dim betekent in de muziek een dubbele verlaging van noten die een akkoord vormen. Als je iets wilt verlagen, is de rekenkundige methode daarvoor: aftrekken.
Conclusie: dim sums zijn aftreksels![]()
![]()
![]()
Ik weet het weer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Delfts blauw, maar dan jaren 70 massa productie. Na dat @:greysbones de fotos hier geplaatst had en ook met merk aan de onderkant gaat zo'n setje van 3 vazen voor 160 euro ofzo op marktplaats. Ik hoopte een verborgen schat gevonden te hebben. Maar nu ook al is het niet veel waard levert het me meer kopzorgen op hoe het bij Amy te krijgen dan het geld het me waard is ook al mag ze die gratis hebben
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Volgende maand teveel bolkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
en teveel koffie, en teveel havermout, en roken .... dat belooft wat
Jesus en die zijn ook spuug lelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Delfts blauw, maar dan jaren 70 massa productie. Na dat @:greysbones de fotos hier geplaatst had en ook met merk aan de onderkant gaat zo'n setje van 3 vazen voor 160 euro ofzo op marktplaats. Ik hoopte een verborgen schat gevonden te hebben. Maar nu ook al is het niet veel waard levert het me meer kopzorgen op hoe het bij Amy te krijgen dan het geld het me waard is ook al mag ze die gratis hebbenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Er roken nog plenty mensen, maar op feestjes zie ik echt nauwelijks meer rokende gasten. Tot de eerste gaat, dan gaan er meestal wel een paar achteraan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik rook ook nog steeds"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, ze mag wel eens wat moeite gaan doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
@:MizzezAmy gaat met de trein naar Praag, dan kan ze ook wel met de trein die vazen ophalen bij jou
Heb je de Top 2000 gevonden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ze mag wel eens wat moeite gaan doen![]()
![]()
ik vond het grappig, waarom ging je nou weg?quote:
Nederlandse tterft uit trouwens nu. maargoed weet wel die woordjes komen van hun he.
Je kunt ze opgeven maar moet je aparte room voor maken
Mss nog ff naar Amerikaanse zo.Do what you love, love what you do!![]()
je kunt ze ook met purschuim vullenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ze mag wel eens wat moeite gaan doen![]()
![]()
![]()
Of popcorn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt ze ook met purschuim vullen
Nou inpakken en opsturen en je zal het verder een worst wezenquote:
inpakkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou inpakken en opsturen en je zal het verder een worst wezen
met wat?![]()
Humor? Dit is wiskunde avant garde!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt ze ook met purschuim vullen![]()
![]()
Maar nee, ze wilde ze meteen wel graag hebben. Maar opsturen is echt geen optie. Ik ga geen 3 dozen inpakken en dan versturen. Dat is gewoon kut, en teveel verzendkosten ook voor een paar lelijke kutvazen.Lach met een schone bips![]()
Was ff leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het grappig, waarom ging je nou weg?
Nederlandse tterft uit trouwens nu. maargoed weet wel die woordjes komen van hun he.
Je kunt ze opgeven maar moet je aparte room voor maken
Mss nog ff naar Amerikaanse zo.♡♡♡♡![]()
Nou bubbeltjes of kussentjes of niksquote:![]()
@MizzezAmy niet te lang wachten .....quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Maar nee, ze wilde ze meteen wel graag hebben. Maar opsturen is echt geen optie. Ik ga geen 3 dozen inpakken en dan versturen. Dat is gewoon kut, en teveel verzendkosten ook voor een paar lelijke kutvazen.![]()
Morgen toch vrijquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is nu alweer half 12
Kapotslaan, leuk doe het zelf mozaiekbouwpakketquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Maar nee, ze wilde ze meteen wel graag hebben. Maar opsturen is echt geen optie. Ik ga geen 3 dozen inpakken en dan versturen. Dat is gewoon kut, en teveel verzendkosten ook voor een paar lelijke kutvazen.
♡♡♡♡![]()
Ze gaan zeker snel daar.Annemieke is van 12 tot 2 overdag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar erste 900 nog niet bij geweest
de gaan te snel in topic 1 topic 15 minutt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jjaaaa ik ga ff naar de Usa room maar want vind dit leuk. ff nog voor uurtje ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En dan goudlijm erbij leverenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kapotslaan, leuk doe het zelf mozaiekbouwpakket
Of naar een smashroom![]()
![]()
Ik zie wel een potentie voor een leuk ONZ topic. De vazen van lylt hoe kom ik van mijn vazen en belofte afIedereen is een kutlultrut
DM of mail me ff je adres, bestel ik morgen wel wat van die tegeltjes en laat ik er 1 bij je dropshippenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan zeker snel daar.Annemieke is van 12 tot 2 overdag.Moet er toch nog meer fixen, en ook een paar opsturen naar anderen.
Kintsugiquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
En dan goudlijm erbij leveren
Of naar een smashroom
♡♡♡♡![]()
Van die belofte afkomen is wel simpel.... Oeps, ze stonden boven aan de trap en als domino vielen ze naar benedenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:36 schreef Soury het volgende:
Ik zie wel een potentie voor een leuk ONZ topic. De vazen van lylt hoe kom ik van mijn vazen en belofte af
Is daar ontkomen aan dan?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
De buurman in het hol hiernaast zette keihard de Top 2000 aan. Drie keer Marco Borsato gehoord en - nog erger - Susan & Freek.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
omgquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:39 schreef Homijn het volgende:
De buurman in het hol hiernaast zette keihard de Top 2000 aan. Drie keer Marco Borsato gehoord en - nog erger - Susan & Freek.
rip .....![]()
Meestal is Mario er wel gelijk bij,dus vandaar mijn vraag.quote:
Dat was vanochtendquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:39 schreef Homijn het volgende:
De buurman in het hol hiernaast zette keihard de Top 2000 aan. Drie keer Marco Borsato gehoord en - nog erger - Susan & Freek..
Ik had een kruisboog, mag ie blij zijn dat ie toen mijn buurman niet was. En ik ben vredelievendquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:39 schreef Homijn het volgende:
De buurman in het hol hiernaast zette keihard de Top 2000 aan. Drie keer Marco Borsato gehoord en - nog erger - Susan & Freek.
Je kan trouwens weer veilig je hol uit,Kerst is voorbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks tegen Friezen wat muziek aangaat hoor, maar Twarres en de Kast dan gaat er ook iets door een ruit als ze dat op hoorniveau draaien.quote:Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: