SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kijken of hij dat volgende maand kan overtreffenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sinerklaaskapoentje gaat er toch voor?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of hij dat volgende maand kan overtreffenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sinerklaaskapoentje gaat er toch voor?![]()
![]()
Dan zal hij er de hele dag moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sinerklaaskapoentje gaat er toch voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal HBO's, dat ik er niet één van heb afgemaakt is eigenlijk echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor studies had je gedaan eigenlijk?![]()
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gooooooquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of hij dat volgende maand kan overtreffen
dottie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je bovengemiddeld intelligent?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal HBO's, dat ik er niet één van heb afgemaakt is eigenlijk echt te triest voor woorden![]()
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee ik niet meer. 13x was meer dan genoeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet meer. 13x was meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je bovengemiddeld intelligent?
G r8![]()
Mensen die een hoger iq hebbenquote:
Lopen vaker vast in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wás ik wel voor mijn burnout. Maar mijn cognitieve vermogens hebben echt een gigantische opsodemieter gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je bovengemiddeld intelligent?![]()
Mijn 'werkgeheugen' is goeddeels naar de knoppen en nieuwe dingen leren is ineens iets waar ik moeite en tijd in moet steken ipv het anderhalve keer doorlezen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Herkenbaar, ook al heb ik maar 1 HBO-opleiding verkut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal HBO's, dat ik er niet één van heb afgemaakt is eigenlijk echt te triest voor woorden![]()
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf.Toen naar het MBO gegaan waar ik op HBO-niveau bleef werken, wat mijn mentor absoluut niet kon waarderen; ze vond dat ik dacht dat ik beter was dan mijn klasgenoten die midden in de les naar de wc gingen om daar te blowen en vervolgens knetterstoned en luidruchtig de les vervolgden. Ik moest blijkbaar meer als hen zijn!
_________!
Na 3 jaar liep ik naar haar toe en gaf een verbale: "", en ze sloot haar ogen en slaakte een zucht van opluchting!
De hele fucking klas stond trouwens achter me, eker met 1 bepaald voorval waarbij ik als enige een opdracht goed had gedaan en ik een dikke onvoldoende kreeg omdat ik te veel afweek van het gemiddelde.![]()
Das wel kakquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wás ik wel voor mijn burnout. Maar mijn cognitieve vermogens hebben echt een gigantische opsodemieter gehad.![]()
Mijn 'werkgeheugen' is goeddeels naar de knoppen en nieuwe dingen leren is ineens iets waar ik moeite en tijd in moet steken ipv het anderhalve keer doorlezen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker als ik bedenk hoe makkelijk het ging op de momenten dat ik wél een vinger uitstak. Maar goed, ik zat ook altijd nogal in de knoop met mezelf en 'het leven'. Maar wel zonde achteraf.Uw ADH vitamine Worst
Trots op jou broeder worst!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mij"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh hee, ook burnout hier, maar mijn IQ was daarvoor al van 145 naar 120 gegaan door een hartstilstand.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wás ik wel voor mijn burnout. Maar mijn cognitieve vermogens hebben echt een gigantische opsodemieter gehad.![]()
Mijn 'werkgeheugen' is goeddeels naar de knoppen en nieuwe dingen leren is ineens iets waar ik moeite en tijd in moet steken ipv het anderhalve keer doorlezen.
Ik denk dat de burnout ook wel wat invloed heeft gehad, ja.![]()
Goed dat je zo door hebt gezetquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mij
Netjes man!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het wel afgemaakt, maar wel met flinke uitdaging. Coordinator zei dat ik beter kon stoppen, maar had nog 1 vak en scriptie dus ik dacht van mooi niet. Had gelukkig een begripvolle studieadviseur die mij adviseerde om een andere mastervariant te nemen, omdat het een struikelvak was voor mij![]()
![]()
Al dat zuipen en gewoon ouder worden heeft ook wel wat gekost maar met die burnout voelt het echt alsof mijn harses in een jaar tijd 20 jaar ouder zijn geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hee, ook burnout hier, maar mijn IQ was daarvoor al van 145 naar 120 gegaan door een hartstilstand.
Ik denk dat de burnout ook wel wat invloed heeft gehad, ja.
Merk wel een licht herstel het afgelopen half jaar, met de nadruk op 'licht'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die een hoger iq hebben
Lopen vaker vast in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomst![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn autisme (pas ontdekt toen ik begin 40 was) en zwaar alcoholistische moeder hebben ook niet meegeholpen vermoed ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die een hoger iq hebben
Lopen vaker vast in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomst![]()
Vooral dat autisme. Als ik dat als tiener had geweten had ik waarschijnlijk ook wel andere keuzes gemaakt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vroeg me af of ik beter af was geweest met een andere studieUw ADH vitamine Worst
Tja, je zit iig best goed toch nu?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vroeg me af of ik beter af was geweest met een andere studie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mij is mijn autisme pas na mijn burn-out ontdekt, ook rond die leeftijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn autisme (pas ontdekt toen ik begin 40 was) en zwaar alcoholistische moeder hebben ook niet meegeholpen vermoed ik![]()
Vooral dat autisme. Als ik dat als tiener had geweten had ik waarschijnlijk ook wel andere keuzes gemaakt.![]()
Tegenwoordig zouden we er waarschijnlijk wel uitgepikt worden. Maar in die tijd was je pas autistisch als je heel de dag met je grote teen zat te wiebelen en niks zei.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is mijn autisme pas na mijn burn-out ontdekt, ook rond die leeftijd.
"Ja" nu wel, maar ik begon pas met echt werken terwijl studiegenoten al 4 jaar aan het werk waren, vond na mijn bachelor mijn studie helemaal niks meer aan, had liever sociale geografie en planologie gestudeerd, alleen destijds zag de markt er heel slecht uit en kon je in die tijd alleen makkelijk aan de slag als aardrijkskunde leraar. Helemaal niks voor mij dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, je zit iig best goed toch nu?![]()
Dank je wel Stef Blok voor opheffen VROM en wegbezuinigen budgetten ruimtelijke ordening
Uw ADH vitamine Worst
Dat klinkt wel als een vette studie an sichquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"Ja" nu wel, maar ik begon pas met echt werken terwijl studiegenoten al 4 jaar aan het werk waren, vond na mijn bachelor mijn studie helemaal niks meer aan, had liever sociale geografie en planologie gestudeerd, alleen destijds zag de markt er heel slecht uit en kon je in die tijd alleen makkelijk aan de slag als aardrijkskunde leraar. Helemaal niks voor mij dus![]()
Dank je wel Stef Blok voor opheffen VROM en wegbezuinigen budgetten ruimtelijke ordening![]()
Stef Bolk![]()
![]()
Dingen gaan zoals ze gaan Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn autisme (pas ontdekt toen ik begin 40 was) en zwaar alcoholistische moeder hebben ook niet meegeholpen vermoed ik![]()
Vooral dat autisme. Als ik dat als tiener had geweten had ik waarschijnlijk ook wel andere keuzes gemaakt.
En ieder krijgt op zijn bordje wat hij aankan
En jij had een vol bord
Dat is dan ook zo ongeveer mijn levensmotto tegenwoordig. Heel gezond motto voor je mentale gezondheid overigens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dingen gaan zoals ze gaan Grrrrrrrr
En ieder krijgt op zijn bordje wat hij aankan
En jij had een vol bord"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig zouden we er waarschijnlijk wel uitgepikt worden. Maar in die tijd was je pas autistisch als je heel de dag met je grote teen zat te wiebelen en niks zei.![]()
Ja nou ik heb heel wat stagiaires versleten die er allemaal geen kut van snapten.
De combinatie Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken kwam in geen enkele van hun boeken voor!![]()
![]()
Je hele leven spijt hebben van wat zou kunnen zijn wordt niemand gelukkig vanquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo ongeveer mijn levensmotto tegenwoordig. Heel gezond motto voor je mentale gezondheid overigens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ook fieldtrips naar buitenland als onderdeel van studiequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een vette studie an sich![]()
Stef Bolk![]()
![]()
ik maak nu kennis met een team waar ik gedeeltelijk aan de slag ga waarin veel die studie hebben gedaan, dus uiteindelijk wel goedgekomenUw ADH vitamine Worst
Leuke dag morgen Tottiequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar goed, meuren!Prettige voortplanting hier!
Wauw. Heb jij een hartstilstand gehad?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hee, ook burnout hier, maar mijn IQ was daarvoor al van 145 naar 120 gegaan door een hartstilstand.
Ik denk dat de burnout ook wel wat invloed heeft gehad, ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar goed, meuren!Prettige voortplanting hier!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn anderhalve fles wijn drinkende psychologe (en zij was echt geen prutser) had het ook geen seconde gedacht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja nou ik heb heel wat stagiaires versleten die er allemaal geen kut van snapten.
De combinatie Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken kwam in geen enkele van hun boeken voor!
Ik liep bij haar als een noodverband tot ik bij de GGZ terecht kon. Toen ik daar aan de beurt was en ze mijn dossier bespraken met haar zeiden die meteen:"is meneer wel eens getest op autisme?".
Ikke:"Ik ben toch nie autistisch jonguh"
Zij dacht ook van niet maar zei:"Ja, gewoon laten testen, dan zijn zij blij en kan je gewoon verder een diagnostisch traject in."
Ik nog bij die interviews en vragenlijsten alles proberen te downplayen zodat ik maar niet dat stempeltje zou krijgen. Uitslag: meneer, u bent zo autistisch as fuck!
Slaap,lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: