Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ess verbaast eigenlijk niets mequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ze moeten gewoon duidelijkere titels nemen!ze zingen het pas 20 keer door het nummer heen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
*Zwaait dreigend vanaf de bankquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hedde gij daar de energie voor dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Zwaait dreigend vanaf de bankValt me al wel op dat je het hier langer volhoud dan vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was je doorgaans na een uur of 2 wel weer zo moe dat je ff moest opladen.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Die ken ik wel ja. En natuurlijk All I Wanna Do Is Make Love to You. Origineel van Danny Vera.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alone ken je wel van diezelfde artiest! Origineel van Kim Sozzi
Ja nou, de titel is niet in de goede toonhoogtequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zingen het pas 20 keer door het nummer heen ofzo
In Kansas?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ze moeten gewoon duidelijkere titels nemen!One More Time kende je zeker ook pas toen je hem hoordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken eigenlijk niet zo heel veel liedjes van ze.quote:
Ja het gaat echt wel beterquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt me al wel op dat je het hier langer volhoud dan vorig jaar.
Mooi toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt me al wel op dat je het hier langer volhoud dan vorig jaar.
Ik ken er 2!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niet zo heel veel liedjes van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |