Je kan altijd nog even terugluisterenquote:
Ik was beiden elke week!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan nog wordt wassen van het beddegoed aangeraden ipv 10 jaar te laten liggen
Komt misschien omdat ik ze ook geen leuke nummers vind hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig dat mensen dat zo verschillen interpreteren. Misschien ben ik wel meer gewend qua verschillende stemmen.
Ik zei het tochquote:
Ja, die hadden ze niet dankzij Little Wingquote:
Ik vind Toms stem erg fijn, maar kan wel inzien dat sommige hem juist irritant vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig dat mensen dat zo verschillen interpreteren. Misschien ben ik wel meer gewend qua verschillende stemmen.
goed gedjtquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ja leuk, en dan de intro niet draaien.
Als Bart smorgens minder tettert hebben ze die twee minuten allang ingehaaldquote:
Ja dan kunnen we zo nog wel doorgaan met de DJsquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als Bart smorgens minder tettert hebben ze die twee minuten allang ingehaald
Ruudquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we zo nog wel doorgaan met de DJsVan Inkel om maar wat te noemen
En niet te vergeten Gijs bij Ruudquote:
Alone ken je wel van diezelfde artiest! Origineel van Kim Sozziquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:39 schreef ShinyStar het volgende:
Deze kende ik geloof ik nog niet. Lekker nummer hoor.
héquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
Crazy on you Let me go crazy crazy on youuuuuuuuuuu oohhhhhhhhhhh
Hedde gij daar de energie voor dan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
Crazy on you Let me go crazy crazy on youuuuuuuuuuu oohhhhhhhhhhh
quote:
Je verwacht het niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |