Die had een top Soundtrack.quote:
Nee, dit soort muziek vind ie geen Brianquote:
Moeten jullie nog veel in het nieuwe huis doen voordat jullie kunnen verhuizen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De gekregen sleutel paste op het slot.
Wel mee eens.quote:
da's twee jaar geleden...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, toen ik jonger was spraken ze me al erg aan. Swingt heerlijk en ligt lekker in de oren
quote:
Wel wat, maar ik hoop in februari te verhuizen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moeten jullie nog veel in het nieuwe huis doen voordat jullie kunnen verhuizen?
Zoals ik al meermaals heb gezegd, het is gewoon heerlijk zorgeloze muziekquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, toen ik jonger was spraken ze me al erg aan. Swingt heerlijk en ligt lekker in de oren
da's al best snelquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel wat, maar ik hoop in februari te verhuizen.
FlashFMquote:
Ow dat is al lekker snel. Gaan jullie de komende dagen niet aan het werk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel wat, maar ik hoop in februari te verhuizen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Ik vind bijvoorbeeld Long as I can see the light beter, maar die was gisteren al
Wel flink herfst daarquote:
Volgend jaar een keer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is al lekker snel. Gaan jullie de komende dagen niet aan het werk?
ja zeker, nog voor zijn minder periode. die nogal lang duurde/duurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |