quote:
quote:
Lekker gewerkt jong0nsquote:
Ik luister er al sinds mijn 12e naar. Begin jaren ‘90, leren kennen door Tour of Duty cd’squote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef ShinyStar het volgende:
Ik begin CCR steeds meer te waarderen. Blijft een heerlijke sound.
Vooral fijn stemgeluidquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef ShinyStar het volgende:
De gekregen sleutel paste op het slot.quote:
Waar je mee omgaat..quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker gewerkt jong0ns
Bijna letterlijk met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef ShinyStar het volgende:
Wow!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De gekregen sleutel paste op het slot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister er al sinds mijn 12e naar. Begin jaren ‘90, leren kennen door Tour of Duty cd’s
quote:
Ja zeker goed stemgeluid, maar ook gewoon de hele sfeer van de gitaren en alles. Die hele swamp rock/Southern vibe en dat voor een band uit Californië.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bijna letterlijk met de paplepel ingegoten.
zeker en toch gewoon lekker.quote:
Doet Brian niet May?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:50 schreef mario390 het volgende:
straks bryan adams, nog altijd en van mijn lieblingszangers
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
congrats!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen ik jonger was spraken ze me al erg aan. Swingt heerlijk en ligt lekker in de orenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:51 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja zeker goed stemgeluid, maar ook gewoon de hele sfeer van de gitaren. Die hele swamp rock/Southern vibe en dat voor een band uit Californië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |