Zwanger van een olifantquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Zwanger en in november uitgerekend?
de dood doet rare dingen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, veel te obscure albumtrack. Hooguit zouden Heathens en Ride terugkeren, en als ik heel veel geluk heb eindelijk eens Car Radio.
Misschien is ze een olifant?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zwanger en in november uitgerekend. huh? Zwangerschappen zijn toch zo'n 9 maanden, geen 11.
Moral had het niet door.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
In dit geval klopt het wel, zijn favo nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik blijf me altijd verbazen hoe DJ's toch altijd ALLES, maar dan ook ALLES werkelijk geweldig vinden
Dan ben je niet geloofwaardig vind ik
fatshaming alert!quote:
olifantjequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Mwah, vind dit nummer 1x ook wel voldoendequote:
nog een keer, nog een keer!quote:
Ik heb gelijk een beeld van hoe ze eruit ziet.quote:
Nee die gaat nog een keerquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt "one more time" ook 144x gezongen?
Ja je hebt stiekem wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit achteraf met de overdreven autotune eigenlijk best een kutnummer
Ga je schamen in de hoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit achteraf met de overdreven autotune eigenlijk best een kutnummer
Jawel, mensen die op Jip stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja je hebt stiekem wel gelijk.
Als dit nu zou uitkomen zou niemand dit mooi vinden
ik zette er nog braaf je achterquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een beeld van hoe ze eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |