Zwanger van een olifantquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Zwanger en in november uitgerekend?
de dood doet rare dingen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, veel te obscure albumtrack. Hooguit zouden Heathens en Ride terugkeren, en als ik heel veel geluk heb eindelijk eens Car Radio.
Misschien is ze een olifant?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zwanger en in november uitgerekend. huh? Zwangerschappen zijn toch zo'n 9 maanden, geen 11.
Moral had het niet door.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
In dit geval klopt het wel, zijn favo nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik blijf me altijd verbazen hoe DJ's toch altijd ALLES, maar dan ook ALLES werkelijk geweldig vinden
Dan ben je niet geloofwaardig vind ik
fatshaming alert!quote:
olifantjequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Mwah, vind dit nummer 1x ook wel voldoendequote:
nog een keer, nog een keer!quote:
Ik heb gelijk een beeld van hoe ze eruit ziet.quote:
Nee die gaat nog een keerquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt "one more time" ook 144x gezongen?
Ja je hebt stiekem wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit achteraf met de overdreven autotune eigenlijk best een kutnummer
Ga je schamen in de hoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Jawel, mensen die op Jip stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja je hebt stiekem wel gelijk.
Als dit nu zou uitkomen zou niemand dit mooi vinden
ik zette er nog braaf je achterquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een beeld van hoe ze eruit ziet.
tenzij je Cher heetquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hierin is het bewust gedaan voor het effect, tegenwoordig gebruiken ze autotune om slechte zangers nog ergens naar te laten klinkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik snap best dat toen het wel vrij vernieuwend was. Maar nu klinkt het gewoon wat gedateerd voor mij of zo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het rekenen:Y Dit verhaal klopt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Dat deed Neil Young 20 jaar eerder al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
zo blij dat ik zonder beeld luisterquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, Muziekkenner Morad gaat ook even playbacken.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
Of ze is zwanger van een tweeling en denkt dat de zwangerschap dan ook 2x zo lang duurt
ook dan kan ze niet rekenenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
Of ze is zwanger van een tweeling en denkt dat de zwangerschap dan ook 2x zo lang duurt
Autotune kan je prima gebruiken voor effect ja, maar ik ga er zelf niet zo goed op vrees ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierin is het bewust gedaan voor het effect, tegenwoordig gebruiken ze autotune om slechte zangers nog ergens naar te laten klinken
Nou, met Emmely wil ik ook wel even op de pleebek plek staan hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo blij dat ik zonder beeld luister
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
net als het koken van eieren moet ook 2 keer zo lang bij 2 eieren en 4 keer bij 4 eierenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
Net zo iets dat 9 vrouwen in 1 maand een kind kunnen maken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
Zou me niks verbazen als zulke mensen bestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
dr kinderen ook nogquote:
Zal eens kijken of ik die tijdens een reclame kan luisteren of zoquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deed Neil Young 20 jaar eerder al.
Bekijk deze YouTube-video
en dat plant zich dan voortquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als zulke mensen bestaan.
Dombo de olifant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |