Ik leef met je mee.quote:
Das het origineelquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die laatste is van Olijfje, toch?
Moet jij weten, hoe je je friet noemt. Geniet ervan!quote:
Staat Tom Sawyer er niet in?quote:
Nog gezien 2 maanden terugquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
RIP legende. Gelukkig hebben we Ian Paice God nog van Deep Purple
En Subdivisions uiteraardquote:
Live gezien dit jaar, wat een topshow.quote:
Dat is dood, hardstikke dood.quote:
best Young gestorvenquote:
Beste afspreekpunt voor reizen met de studieverenigingquote:
Ook in de Ziggo geweest?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live gezien dit jaar, wat een topshow.
Ik zie een "er" teveelquote:
Graspop.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ook in de Ziggo geweest?
Dan kwam je wel heel dichtbij.
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nu al zin in het laatste nummer van deze pdf-pagina.
Peart van Rush blijkbaar ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is dood, hardstikke dood.
nvmquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ook in de Ziggo geweest?
Dan kwam je wel heel dichtbij.
Twijfel nog om te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
2 maart 2025 staat The Classic Rock Show in Tivoli Vredenburg zie ik:)
Ik weet van het bestaan van de band, maar ik vergeet ze altijd weer....quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
Moet zeggen dat ik Rush eigenlijk niet echt ken. Maar dit klinkt wel lekker.
Oh dat is die band metquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
2 maart 2025 staat The Classic Rock Show in Tivoli Vredenburg zie ik:)
Heb een maat 10 jaar terug een keer een tientje geleendquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:37 schreef Isorden het volgende:
Dat tientje zie je dus nooit meer terug hè
dat idee had ik al toen ik die aan de visboer gafquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:37 schreef Isorden het volgende:
Dat tientje zie je dus nooit meer terug hè
Ik moet er gewoon eens wat albums van gaan luisteren, kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik weet van het bestaan van de band, maar ik vergeet ze altijd weer....
das deze Huub?quote:
Ik hoop toch dat je de afgelopen anderhalf uur hebt geluisterd, want wat een fantastische uren waren dat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo. Weekend. Tijd voor de lijst.
Ja, maar zijn neef Marinus richtte wel meer schade aan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huub is wel 100x zo goedkoop als Mark Rutte.
Jazeker, schalde uit mijn jaszak bij boodschappen doen daarnet, het werd eindelijk wat voor vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je de afgelopen anderhalf uur hebt geluisterd, want wat een fantastische uren waren dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |