Kan nog net ffquote:
Wadegodquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:10 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje uitbuiken allen.
Cracktand humphries mag van mij verliezen allen. Ik ga voor een verrassing!quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Erg veel zin in de sloopwerkzaamheden van Koel Hend Loek
De enige die Littler nog kan stoppenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cracktand humphries mag van mij verliezen allen. Ik ga voor een verrassing!
Ben jij klaar voor mij?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn we klaar voor diep in de nacht?
Mvg natuurlijk ook. Zagen we tijdje geleden nog.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De enige die Littler nog kan stoppen
Dolan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg natuurlijk ook. Zagen we tijdje geleden nog.
Ojee, wat gaat er gebeuren?quote:
MvG haalt dat niveau alleen niet zo vaak meer helaasquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar op wk altijd degelijk tot heel goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
MvG haalt dat niveau alleen niet zo vaak meer helaas
Ik gun het MvG van harte maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Luke vs Lukequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar op wk altijd degelijk tot heel goed
En Gilding natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik trek zo een biertje van Othmar open. Dat wordt nog even iene-miene-mutte om te bepalen welke het wordtquote:
Je kan erom bullen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik trek zo een biertje van Othmar open. Dat wordt nog even iene-miene-mutte om te bepalen welke het wordt
Affligem Tripel.quote:
Dat is de halve finalequote:Op vrijdag 27 december 2024 20:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik gun het MvG van harte maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een Luke vs Luke
Zķ slecht is SKY toch nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:17 schreef Rnie het volgende:
Het niveauverschil tussen SKY en Viaplay onder leiding van Bartje Nolles of Koert Van Nelle is schrikbarend groot.
Intro beloofde nog Baba O'Riley maar dit is niks iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |