Zij deden er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, ik kan hier weinig mee, sorry.
Jawel, maar als ik nu al begin, terwijl de rest om 20.00 uur nuchter binnenkomt, dan voelt dat toch raar.quote:
Je kan ook maar zoveel met zand en lucht he.quote:
Kastelen bouwen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je kan ook maar zoveel met zand en lucht he.
Het schijnt wel allebei in een band te kunnen. Maar Paul en Fritz zaten niet in die band.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je kan ook maar zoveel met zand en lucht he.
Voor jou of de rest?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
als ik nu al begin, terwijl de rest om 20.00 uur nuchter binnenkomt, dan voelt dat toch raar.
Beetje zoals Suzan & Freek ook VLAK bij mijn muzieksmaak liggenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
"Ruimtesonde vliegt vlak langs zon"
"De sonde naderde de zon op 6,1 miljoen kilometer en vloog door de buitenste laag, de corona."
Blue Sky Mining is lekker jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Midnight OilHeerlijke band met geweldige albums. Mocht je nog iets leuks willen ontdekken, go for it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |