SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
nee klopt het had gewoon minstens 700 plekken hoger mogen staanquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:35 schreef zorro28 het volgende:
Ik haat niet op het bestaan van dit nummer maar hier had het niet gehoeven
TomDauterivequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:34 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb altijd een kikker in de keel als ik dit nummer karaoke (ja... in de gaybar)
Dat ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:35 schreef zorro28 het volgende:
Ik haat niet op het bestaan van dit nummer maar hier had het niet gehoeven
Hopelijk is het geen eufemismequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:34 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb altijd een kikker in de keel als ik dit nummer karaoke (ja... in de gaybar)
Zouden sancties op moeten staan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:34 schreef Redefine het volgende:
Maar om hier nou als volwassene op te gaan stemmen...
Ja dat had ik net al gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef Isorden het volgende:
Snel tanden poetsen en je haar kammen.
Daar ligt ie toch allang in toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef Isorden het volgende:
Paul McCartney gaat volgens mij al liedjes schrijvend zn kist in ooit.
Was eerst je handenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd voor bier. Man man man wat een ellende
Zou niet misstaan in het (nog op te richten) FOK! Top 2000 Museum.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:35 schreef TLC het volgende:
Deze staat op mijn cassettebandje van de allereerste Top 2000, je hoort Frits Spits nog aan t eind![]()
Spreek met twee woordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stop maar even.
Begin maar helemaal opnieuw.
Tanden poetsen en dan bier? Nee, zonde van het bierquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd voor bier. Man man man wat een ellende
Dat zijn er meer dan tweequote:
Ja kloptquote:
De Top 10 meest onverklaarbare posts van Tussle. De meest zeldzame biertjes van Dagoduck.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in het (nog op te richten) FOK! Top 2000 Museum.
Verder o.a.: enkele uitgetrokken onderbroekjes, de microfoon van @:billdauterive , de B van Fred, de kennis van Essn, het vermogen van Dago en de deksel van @:oscarmopperkont natuurlijk.
Andere suggesties?
Voor dat stukje van mij heb je niet zoveel ruimte nodigquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in het (nog op te richten) FOK! Top 2000 Museum.
Verder o.a.: enkele uitgetrokken onderbroekjes, de microfoon van @:billdauterive , de B van Fred, de kennis van Essn, het vermogen van Dago en 't deksel van @:oscarmopperkont natuurlijk.
Andere suggesties?
Fred voegt toe:
De Top 10 meest onverklaarbare posts van Tussle. De meest zeldzame biertjes van Dagoduck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |