Nog dronken van kerst?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
Sow die Ruud heeft weer flink de dubbele tong aanstaan vandaag
@Scorpion_17quote:
Ze hebben een engel gestuurdquote:
quote:
Hello Josephine genotquote:
Geen eens Rock you like a hurricane inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
Bij deze mijn jaarlijkse klacht over te weinig van Scorpions in de lijst en niet met de beste nummers.
Hebben we dat ook weer gehad
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
Bij deze mijn jaarlijkse klacht over te weinig van Scorpions in de lijst en niet met de beste nummers.
Hebben we dat ook weer gehad
Stuk of 30?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Gretzl het volgende:
Schorpioenen. Hoeveel Duitse nummers denken jullie dat er in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staan?
Het zijn er stiekem meer dan je denkt
Ben daar een partij los op gegaan op Graspop. Poah.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen eens Rock you like a hurricane inderdaad
Duitse of Duitstalige?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Gretzl het volgende:
Schorpioenen. Hoeveel Duitse nummers denken jullie dat er in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staan?
Ben je nu in de rouw?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
Was nog drie dooie rouwvliegjes vergeten te melden.
Ze hebben zoveel pareltjes uitgebracht in de 70s maar helaaschquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen eens Rock you like a hurricane inderdaad
Ik regelmatig met een plastic gitaartjequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben daar een partij los op gegaan op Graspop. Poah.
Nee, ik vlieg.quote:
Schallplatte?quote:
Mja, mensen die van zichzelf al kneuterig en onbekend zijn, zijn toch minder grappig dan onze koning bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me af of Lucky TV ooit beelden uit het cafe heeft gebruikt voor een van hun persiflages, die zouden er best iets moois van kunnen maken denk
Minstens 3 denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Gretzl het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik regelmatig met een plastic gitaartje
[ afbeelding ]
Rond de 1940 a 1945?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:24 schreef Gretzl het volgende:
deed ie ook, hij zat aan de volumeknop zodat je het cafe kon horenquote:
Also Also Alsoquote:
Ja das allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed ie ook, hij zat aan de volumeknop zodat je het cafe kon horen
Met henny huisman?quote:
Luciferquote:
quote:
kijk uit dat je niet van je stoel glijdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |