indien kundig is zelf doen vrijwel altijd de moeite waard.. bespaard al gauw een 40/50 euro per uur van een aannemer.. maar als je niet kundig bent... dan is het behoorlijk waardeverminderend.. wat een prutswerk wat je soms ziet..quote:Op maandag 30 december 2024 10:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn zus en zwager hebben héél veel zelf gedaan en verbouwd e.d. maar vanwege dat alles wel 3x de keuken vervangen.
dus m2 toegevoegd.. en dat titk meestal wel aanquote:Uiteindelijk wel waard geweest, zij hebben defacto een garage bij het huis betrokken als opslag voor de keuken (die muur deelden ze).
quote:Op maandag 30 december 2024 10:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ben hier behoorlijk benieuwd naar eigenlijk hoe dat met onze eigen keuken gaat in de toekomst.
Dat mensen een U-vorm keuken een regelrechte oubollige hell gaan vinden in de toekomst.tja daar kun je niks zinnigs over zeggen. keukens en badkamers is datgene wat er als eerste uitgaat in een huis. zelfs al zit er een gloednieuwe keuken of badkamer in. mensen verblijven daar veel en gebruiken dat veel dus als de toekomstig bewoner een andere smaak heeft dan gaat dat er meteen uit. denk dat je qua keukens gewoon niet veel keus hebt in je huis, soms werkt een U keuken het beste, dan weer een T. uiteindelijk is het een smaak ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
quote:
Doe mij er zo een.quote:Op maandag 30 december 2024 10:41 schreef freak1 het volgende:
bespaard al gauw een 40/50 euro per uur van een aannemer.
Zijn @huizenmarkt-zeepbel.nl en @vastgoedzeepbel er nog?quote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
GC / Check de FOK! voorspellingen :)
Hier houd ik jaarlijks bij wat FOKkers zeiden over 10 of 20 jaar in de toekomst, deze is wel leuk voor in dit topic
[..]
[..]
Ik hoop voor diegene dat het huis voor meer verkocht isEn de voorspelling dat huizenprijzen dalen is niet uitgekomen
Wakkere Capricia.quote:Op maandag 30 december 2024 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn @:huizenmarkt-zeepbel.nl en @:vastgoedzeepbel er nog?
Die voorspelden dalingen van minstens 50%.
En ene @:xenobinol voorspelde 80% er af bij oude huizen.
En dan elkaar zoveel angst aanpraten dat ze echt niet meer durfden te kopen. Want er kon minstens 50% af.quote:
Wat ik geleerd heb van mijn matige aandelencarriere sinds 2016:quote:Op maandag 30 december 2024 10:58 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan elkaar zoveel angst aanpraten dat ze echt niet meer durfden te kopen. Want er kon minstens 50% af.
Ben benieuwd hoe het hun vergaan is.
quote:Op maandag 30 december 2024 11:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat ik geleerd heb van mijn matige aandelencarriere sinds 2016:
- De markt heeft altijd gelijk.
- Momentum effect.
- Value stock presteren matig.
- Meer diversificeren.
- Per aandeel giga prijsveranderingen mogelijk.
Dusja bottem line, zorg er gewoon voor dat je de risico's in beeld hebt en daarmee kunt leven, en investeer binnen je risico profiel.
Zou die zich zo omschrijven? Hij noemt zich realist hè, maar eigenlijk pessimist :pquote:
Woont.quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef capricia het volgende:
Zelf woont (woonde?) de beste man in een huurflatje in de Bijlmer.
Hij was zelf weggegaan bij RTL?quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef capricia het volgende:
En wat denk je van Willem Middelkoop, inmiddels ontslagen bij RTL, ook zo'n goeroe. Die heeft sinds corona flink de wappie-afslag genomen.
Ik zou nu ook maar even wachten.. en diversificeren is juist geen goede strategie!quote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ook zoiets hier. Ik ga de markt nooit verslaan. En diversificeren is voor mij key.
Verders heb ik genoeg jaren gehad waarin ik dacht: ik wacht nog maar even met groot instappen op de beurs, want hij staat zo hoog.
Volgens zijn eigen woorden is ie gecancelled door RTL.quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Woont.
[..]
Hij was zelf weggegaan bij RTL?
Zo erg wappie is die ook weer niet?
Ik denk dat we heel veel geldontwaarding hebben gezien.... Ik denk niet dat je dat terugziet in de CBS cijfers.quote:Op maandag 30 december 2024 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ook zoiets hier. Ik ga de markt nooit verslaan. En diversificeren is voor mij key.
Verders heb ik genoeg jaren gehad waarin ik dacht: ik wacht nog maar even met groot instappen op de beurs, want hij staat zo hoog.
Willem is een held.quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef capricia het volgende:
Ook beleggings-goeroe Kees de Kort deed er vrolijk aan mee. Minstens 50% daling. Het kon niet anders.
Zelf woont (woonde?) de beste man in een huurflatje in de Bijlmer.
En wat denk je van Willem Middelkoop, inmiddels ontslagen bij RTL, ook zo'n goeroe. Die heeft sinds corona flink de wappie-afslag genomen.
Hmm?quote:Op maandag 30 december 2024 11:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen woorden is ie gecancelled door RTL.
Ergens. En dat laat hij vaker vallen bij praatprogramma's.quote:Op maandag 30 december 2024 11:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm?
Waar heb je dat gehoord precies dan in deze video? Ik heb het eerste deel bekeken en daar had hij het over zijn carriere. Hij zegt ook expliciet in deze aflevering dat hij zich nooit gehinderd voelde en hij alle ruimte had om te zeggen wat hij wilde bij RTL.
Uh..hij tweet het ook zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 11:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm?
Waar heb je dat gehoord precies dan in deze video? Ik heb het eerste deel bekeken en daar had hij het over zijn carriere. Hij zegt ook expliciet in deze aflevering dat hij zich nooit gehinderd voelde en hij alle ruimte had om te zeggen wat hij wilde bij RTL.
Ik denk dat de titel in context moet worden geplaatst.
Je moet naar minuut 18:24 skippen om het over dat cancellen te spreken.
Ik denk dat ik rond de 18 minuten ofzo niet zo goed meer heb geluisterd.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 11:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond de 18 minuten ofzo niet zo goed meer heb geluisterd.
Maar het contract liep af, en RTL wenste niet meer mee te werken want Middelkoop was te wappie, kort door de bocht.
Ja soms wel. Maar dit duurde me te lang.quote:Op maandag 30 december 2024 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
@:capricia jij kijkt dus ook de DNW?
Wakkere meid/vrouw wel.quote:Op maandag 30 december 2024 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
@:capricia jij kijkt dus ook de DNW?
Nou, dan kan ik wel raden wat je nog meer kijtk en hoe je denkt.quote:Op maandag 30 december 2024 11:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja soms wel. Maar dit duurde me te lang.
Wat een ego's ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |