Gefixtquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:03 schreef Isorden het volgende:
3e kerstdag De dag na Kerst in de file gaan staan om te shoppen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie kansen voor Sterren Racen op het IJs op SBS6.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso heb ik de charme van schaatsen nooit begrepen. Voelt net een beetje als F1 dat er alleen interesse voor is omdat we toevallig een paar goeie spelers in die sporten hebben. (In dit geval dus gewoon Verstappen voor F1)
Nu is schaatsen natuurlijk wel al jarenlang “ons” ding en redelijk ingebakken in de Nederlandse traditie itt F1quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso heb ik de charme van schaatsen nooit begrepen. Voelt net een beetje als F1 dat er alleen interesse voor is omdat we toevallig een paar goeie spelers in die sporten hebben. (In dit geval dus gewoon Verstappen voor F1)
Heb al commentatoren van twee verschillende sporten die tegen elkaar in praten.quote:
https://www.nporadio2.nl/top2000quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan weten wanneer ik boodschappen kan doen
Het indoor marathonschaatsen is wel Corona-proof, want het is altijd zonder publiek.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu is schaatsen natuurlijk wel al jarenlang “ons” ding en redelijk ingebakken in de Nederlandse traditie itt F1
En langebaan en Shorttrack kan ik best waarderen,
Maar 3526 rondjes op een normale baan (dus de marathon niet buiten op natuurijs) is kansloos
is juist leuk als je niet weet welke nummers komen heequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan weten wanneer ik boodschappen kan doen
gewoon even snel door scrollen als je ze niet wilt zien. Tip!quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:07 schreef Paul het volgende:
[..]
is juist leuk als je niet weet welke nummers komen hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |