Wat als je ook van de Autobahn houdt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Where Is The Love
Could You Be Loved
Autobahn
Kiss
I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me)
Everybody Needs Somebody To Love
Jammer dat Autobahn ertussen zit
Kun je wel leuke dingen doen. Zelfs tijdens het fahrn fahrn fahrnquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat als je ook van de Autobahn houdt?
Altijd tegen ons.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Denk niet dat ze de volledige versie van Autobahn gaan draaien
dat was vroeger best een leuk spel.quote:
ik mis Unbeschreiblich Weiblich in deze lijst, peaceman.quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net bij het gemeentestort afscheid genomen van mijn PS4, Wii en tosti-ijzer. Ik hoop dat jullie een beetje begrip voor mij hebben in deze moeilijke tijd
23 noteringen weten we sinds maandagquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik mis Unbeschreiblich Weiblich in deze lijst, peaceman.
Er is überhaupt te weinig Duitstaligemuziek in de top 2000.
Neeeeequote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net bij het gemeentestort afscheid genomen van mijn PS4, Wii en tosti-ijzer. Ik hoop dat jullie een beetje begrip voor mij hebben in deze moeilijke tijd
Die staat ook niet op spotifyquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik mis Unbeschreiblich Weiblich in deze lijst, peaceman.
Er is überhaupt te weinig Duitstaligemuziek in de top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |