Toch de persoon die maria rijmt met want to see herquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Debbie 'Arry als ze Frans praat
Dat kent hier vast bijna niemand.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Wilde Boerendochter heeft ook ooit in de lijst gestaan. Die vind ik nog wel soort van geinig voor plek 1900 ofzo.
Kaal of kammen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heads up dat ik binnenkort weer naar de kapper moet
wij net ook. best koud buiten, maar binnen is de sfeer goed op deze 3e kerstdag, waarin we in een rollercoaster underrated muziekjes horen en iconische dingen delen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:50 schreef alopio het volgende:
Zo terug van de wandel
Goede binnenkomer dit
Ik ken zelfs de versie van André van Duinquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kent hier vast bijna niemand.
Ze had het (Engelse) rijmwoordenboek van Hazes moeten gebruikenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch de persoon die maria rijmt met want to see her
Staat in de kast op LP natuurlijk samen met andere kneiters zoals "de werkman" of zoals het in dit topic hoort blijkbaar IvanGOD.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vond het wel lekker, droog, wel fris.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij net ook. best koud buiten, maar binnen is de sfeer goed op deze 3e kerstdag, waarin we in een rollercoaster underrated muziekjes horen en iconische dingen delen.
Gok dat ik dat niet heel erg zou vinden als dat zo blijftquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm er zijn dus meer Goden. Ik heb Hendrix God ook al gehoord vandaag.quote:
Wilde twee weken voor kerst bij mijn gebruikelijk kapper een afspraak maken voor kerst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heads up dat ik binnenkort weer naar de kapper moet
geen mist?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Vond het wel lekker, droog, wel fris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |