En dat een liedje minimaal een jaar oud moet zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel en dat zou ik toejuichen. Even als maar max 1x op dezelfde artiest mogen stemmen
Ik heb dat verdrongen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef MTheBassman het volgende:
Naja, dit staat in ieder geval niet 7e meer.
Laatste 2 van dit uur maakt dan weer een hoop goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
Och jezus, ik zie net wat hierna nog komt
De Wilde Boerendochter heeft ook ooit in de lijst gestaan. Die vind ik nog wel soort van geinig voor plek 1900 ofzo.quote:
Ik weet wat dat we afwijken. Maar gedrochtenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom kom ik altijd binnen in het topic met dit soort simpele gedrochten
Sleutels binnen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ik hoorde nog net de laatste tonen van de boer dat is de keerl
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
En Bestel Moar er achteraan is dan opeens leuk
Ik geloof oprecht dat ik dit nog erger vind.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Een Keerlijke editie inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
Dat jaar dat Normaal op 7 stond hadden we wel de beste TT’s
Die is nog best geinig ja. De Tamme Boerenzoon heeft trouwens ook ooit de lijst gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Wilde Boerendochter heeft ook ooit in de lijst gestaan. Die vind ik nog wel soort van geinig voor plek 1900 ofzo.
Nope, ze moeten eerst babbelen met de verkopers. We hebben net het huis gezien. Er moet alleen nog een leidinkje aangepast worden voor de wasmachine waar we niet op hadden geeekend, dat is ietwat jammerquote:
Dat komt omdat het mexicaanse muziek is natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Andre van Duin, no?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is nog best geinig ja. De Tamme Boerenzoon heeft trouwens ook ooit de lijst gehaald
Heb net 2 uurtjes gewandeld, zo te zien niet heel veel gemistquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat ik dit nog erger vind.
Afgezien van Coldplay en Keane is het wel echt een droevig uur.
Je bedoelt Grolschquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef peaceman het volgende:
weer binnenkomen met Rowwen Hèze. Nu heb ik zin in bier.
Ja dat maakt deze muziek toch wat draaglijker.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef peaceman het volgende:
weer binnenkomen met Rowwen Hèze. Nu heb ik zin in bier.
Vergeet je paspoort nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Morgen moet ik weer in de richting van Limburg, alhoewel ik er nog buiten blijf. Komt wel dichtbij zo.
Oh dacht dat jullie de sleutels al zouden krijgen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, ze moeten eerst babbelen met de verkopers. We hebben net het huis gezien. Er moet alleen nog een leidinkje aangepast worden voor de wasmachine waar we niet op hadden geeekend, dat is ietwat jammer
vakmanschap is meesterschapquote:
De mariachi van Limburgquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat komt omdat het mexicaanse muziek is natuurlijk
Dit is toch prima te verstaan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jan jij dit verstaan eigenlijk?
Ja, dat komt nu. Maar ja, nu zitten we wortel te schieten bij de notaris dus dan maar even zwaaien.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh dacht dat jullie de sleutels al zouden krijgen...
Er zitten altijd dingen tegen hè
Als ik bier drink dan wil ik wel een glaasje Grolsch jaquote:
Ja ik zou het zelf niet opzetten, maar het is ook niet zo heel erg om 1 keer in het jaar te horenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit kan ik dan nog hebben omdat het vrolijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |