Als liefhebber snap ik dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wacht maar tot Taylor Swift er over een paar jaar met 30+ nummers in staat.
Had eerder nog een stuk taart opquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had een soort brunch en nu een banaan. Zo gaat dat op dit soort dagen.
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het jaar dat dit op #9 stond stierf de lijst een beetje
Daar wonen meer koeien en varkens dan mensen.quote:
Iets met ja maar de buurman/neef/zwager/persoon op feestboek/partner/zoon/koning vind het ook leuk dan moet ik het ook maar leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat Coldplay me ook zo irriteert omdat het er achterlijk veel instaat. Als ze maar 8 noteringen zouden hebben dan oke. Ik snap die obsessie van Nederlanders met deze band vergeleken met andere pop rock acts gewoon niet zo.
Nu worden we geregeerd door de BBB, ik weet niet of ik dat een aangename ruil vind.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef MTheBassman het volgende:
Naja, dit staat in ieder geval niet 9e meer.
Straks staat ze er 50x in en dan gaat Radio 2 eindelijk eens een limiet instellen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als liefhebber snap ik dat niet
Wij hebben nog kerstkrans. #viesdikquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had eerder nog een stuk taart op
Ja het ligt goed in de oren, maar ik die metal muziek gewend ben raak er ietwat snel verveeld van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat wat vlakke geluid prettig.
[..]
Zie ook deze vrouw.
Die stemmen hierop?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar wonen meer koeien en varkens dan mensen.
Je dacht, gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had een soort brunch en nu een banaan. Zo gaat dat op dit soort dagen.
Snap ik wel en dat zou ik toejuichen. Even als maar max 1x op dezelfde artiest mogen stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks staat ze er 50x in en dan gaat Radio 2 eindelijk eens een limiet instellen.
Ik denk het, net als mensen uit Brabant.quote:
Ik vind normaal normaal Normaal ook wel gaan. Maar dit is niksig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:43 schreef Evenstar het volgende:
Overbodig ook .. en dat komt van iemand die normaal Normaal wel kan waarderen.
Ze hebben hun stemmen nu elders laten horen en nu kunnen we daar het hele jaar door van genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het jaar dat dit op #9 stond stierf de lijst een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |