Dat heeft idd al een paar keer geld gekost.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Jij gooit ook je geld maar naar de vrouwen die het lekkerst zijn hè, ik weet niet of dat heel rationeel is.
Ja, alsnog basis meegenomen. Plus de psychotherapeutische dame uit Arnhem. Hopelijk blijft ze gezond en anders heeft Team Bas weer een klusjequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:11 schreef lykkefund het volgende:
[..]
Weet niet of je al aan de (door)rol bent geweest, maar nu nog maar 4k te gaan zie ik net. Door de aflossing van Zeilstra die ik nu toch niet meer op tijd uit de wallet kan boeken, maar naar deze gegaan voor basis vanmiddag.
Ik kreeg hem om 11 uur vanmorgen in de mail als een nieuwe investeringskans. Dat zal wat mensen getriggerd hebben. Voor mij maakt het niet uit, ik had niet genoeg geld beschikbaar voor mijn vaste investeringsbedrag en dat heb ik nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:11 schreef lykkefund het volgende:
[..]
Weet niet of je al aan de (door)rol bent geweest, maar nu nog maar 4k te gaan zie ik net. Door de aflossing van Zeilstra die ik nu toch niet meer op tijd uit de wallet kan boeken, maar naar deze gegaan voor basis vanmiddag.
Idem, stay healthyquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:38 schreef Horsemen het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2025 met allereerst veel gezondheid en daarnaast mooie crowdfinance rendementen
Interessant. Weet je al welk platform je daarvoor kiest?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:26 schreef nostra het volgende:
Beste wensen en wellicht komt er dit jaar een project van mezelf langs.
Kun je een tipje van de sluier oplichten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:26 schreef nostra het volgende:
Beste wensen en wellicht komt er dit jaar een project van mezelf langs.
Boeiend stuk. Mij vallen een paar dingen op:quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef tnhb het volgende:
Afgelopen december is er door het kifid een klacht over mcf behandeld:
Uitspraak 2024-1102 (Bindend) 19 december 2024
Crowdfunding. Kern van het geschil is de vraag of MCF voldoende zorgvuldig heeft gehandeld bij de selectie van leningen, of de consument tijdens de looptijd toereikend is geïnformeerd en of MCF zijn belangen voldoende heeft behartigd. Geen schadevergoeding.
https://www.kifid.nl/wp-content/uploads/2024/12/Uitspraak-2024-1102-Bindend.pdf
Ja dat speelde bij déze investeerder met zijn drie projecten niet. Ik ben het met je eens dat MCF dan een probleem krijgt. Afhankelijk van de grootte van de schade bij dit project.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef Bobby100 het volgende:
Ik zou wel benieuwd zijn hoe kansrijk een klacht is over die lening waarbij er geen hypotheek gevestigd is. Dat er geld is uitgeboekt zonder bevestiging van een gevestigde hypotheek is toch wel een doodzonde zou je zeggen.
Oh niets bijzonders hoor, een broodjeszaak op een plek waar nog geen (lunch)horeca is, maar wel een prima locatie (naast station, naast grote ROC, in winkelgebied). Maar staat nog geen erg in zijn kinderschoenen hoor, businessplan moet nog geschreven en ik heb wel een beoogd compagnon, maar dat is miijn schoonzus en familie en zaken combineren ben ik niet zo happig op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:08 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
[..]
Kun je een tipje van de sluier oplichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VOL
[ Bericht 4% gewijzigd door djtiesto8 op 02-01-2025 10:22:54 ]
inderdaad, als dat al geen argument zou zijn voor kifid dan heb je daar dus niks aan. Los daarvan vermoed ik dat er wel wat claims (kifid of anderzins) gaan komen richting MCF wanneer alles is afgewikkeld en de omvang van de schade vaststaatquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef Bobby100 het volgende:
Ik zou wel benieuwd zijn hoe kansrijk een klacht is over die lening waarbij er geen hypotheek gevestigd is. Dat er geld is uitgeboekt zonder bevestiging van een gevestigde hypotheek is toch wel een doodzonde zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |