Ik dacht dat de hits natter werden?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:18 schreef MTheBassman het volgende:
De hits zouden toch groter worden naarmate de nummers kleiner worden?
Grensoverschrijdende zin.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:21 schreef Chiappucci het volgende:
Well tonight thank God it's them, instead of you!!!
Dit uur voelt voorlopig als Guantanomo Bay praktijken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:21 schreef Kopiko het volgende:
Deze is grensoverschrijdend vreselijk.
Die is wel skerp.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef Evenstar het volgende:
Dochtertje vind het niet kunnen dat er geen vraagteken achter titel staat
Gevolg van Therapy?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef Evenstar het volgende:
Daar gingen we al van uit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied heb ik vorige week nog gekaraoked in de gay bar
Hoog potentieel fokkergehaltequote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef Evenstar het volgende:
Domme tekst ja, altijd gevonden. Maar ze schijnen het niet zo bedoeld te hebben ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:21 schreef Chiappucci het volgende:
Well tonight thank God it's them, instead of you!!!
Leer ik nog wat nieuws?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
In Afrika is men overwegend niet heel blij met dit nummer.
Ik kan iedereen ‘Africa is not a country’ aanbevelen
Het is cynisch hequote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Domme tekst ja, altijd gevonden. Maar ze schijnen het niet zo bedoeld te hebben ofzo?
Yup, met deze twee ouders heeft ze wel pech jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoog potentieel fokkergehalte
Whammedquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde Last Christmas in de sportschool
Oh ik ben allang af met dat spel. Collega van me voelt de behoefte om skyradio met kersthits op te zetten op kantoor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde Last Christmas in de sportschool
Je zong Do they know it's karaoke time?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied heb ik vorige week nog gekaraoked in de gay bar en iedereen kwam het podium op (daar vroeg ik ook om). Zelfs de lesbo's die niet mee wilden zingen, kwamen toch even meezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |