Heb daar dit jaar maar niet op gestemd omdat het kansloos was.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie eerder Dream Theater of Tool er wel ingestemd wordenNet iets minder hard.
Denk oprecht dat die wel Top 2000 in zouden worden gestemd als ze op de keuzelijst komen met een paar nummers. Net als Porcupine Tree er nu in staat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die doen het wel goed in de alternatieve lijsten! Tool vooral in de Kink 1500 en Dream Theater in de V500.
Uit het niks zo lastig ja, ik zet niet snel nummers op de vrije lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb daar dit jaar maar niet op gestemd omdat het kansloos was.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk oprecht dat die wel Top 2000 in zouden worden gestemd als ze op de keuzelijst komen met een paar nummers. Net als Porcupine Tree er nu in staat.
Wel hoe meer Kink naar het midden opschuift, des te minder Tool. Wat dus niet heel erg hoopgevend is voor middenpublieklijsten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die doen het wel goed in de alternatieve lijsten! Tool vooral in de Kink 1500 en Dream Theater in de V500.
Ligt er aan wat voor een koek. Roze, gevulde of ontbijtkoek?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Koek eilanden? Krijg wel honger nu.
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een koek. Roze, gevulde of ontbijtkoek?
Nee? Vis is ook een optie.quote:
Weet ik ook eindelijk waar Kapitein Koek vandaan komt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Koek eilanden? Krijg wel honger nu.
Dat is ook wel de creme de la creme van Megadeth. Sowieso zijn Rust in Peace en Peace Sells echt geniale metal albums.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel veel metal die in de Snob staat vind ik ook te extreem. Maar zo af en toe geniet ik wel van een nummer, bijvoorbeeld Tornado of Souls.
Zou nog beter zijn als dave mustaine niet de hele tijd moest poepen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is ook wel de creme de la creme van Megadeth. Sowieso zijn Rust in Peace en Peace Sells echt geniale metal albums.
Die hadden vroeger van die leuke Tshirts.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Cradle of Filth is wel te niche vrees ik, vorig jaar nog live gezien maar het was er best rustig. Zijn ook wel een beetje over hun piek eerlijk gezegd.
Ik weet niet waarom maar bij cradle of filth denk ik toch altijd een beetje aan de barbie onder de blackmetalquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Cradle of Filth is wel te niche vrees ik, vorig jaar nog live gezien maar het was er best rustig. Zijn ook wel een beetje over hun piek eerlijk gezegd.
Is idd een stem waar je wel even aan moet wennenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou nog beter zijn als dave mustaine niet de hele tijd moest poepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |