Ik wacht nog steeds op de uitnodiging van de housewarming party waarbij we op jollof rice en singstar worden getrakteerdquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet hoe jollof rice smaakt en hoe ik het moet klaar maken? En dat een goddelijke gerecht is.
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door de Albert Heijn ging bijna iedereen af denk ik.
Motie aangenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ons voortaan informeert wanneer je een nummer niet hebt gekaraoked in de gay bar om serverrruimte te besparen
En al die andere uren danquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee! Dit uurtje slechts twee liedjes gekaraoked.
Maar dan met wat minder pretenties.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:27 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit echt Coldplay niveau en dat is niet positief
Ik zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de uitnodiging van de housewarming party waarbij we op jollof rice en singstar worden getrakteerd
Ja, die is leuk! Die heb ik een paar jaar geleden in de plaatselijke gay bar nog gekaraokedquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Noteert Fluorescent Adolescent voor karaoke
En gaat over tot de orde van de dag.quote:
Ik pas op kerstavondquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door de Albert Heijn ging bijna iedereen af denk ik.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:29 schreef Zorro het volgende:
Nu eerst een paar uurtjes modderfietsen en dartsen.
Youquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die is leuk! Die heb ik een paar jaar geleden in de plaatselijke gay bar nog gekaraoked
Misschien is die combinatie iets voor de Winterspelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:29 schreef Zorro het volgende:
Nu eerst een paar uurtjes modderfietsen en dartsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |