SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben ik altijd voor in. Hence the name.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Iemand anders een wedstrijdje doen?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik altijd voor in. Hence the name.
3 minuten open, doe niet zo extra essn.quote:
Altijd herresquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 minuten open, doe niet zo extra essn.
Benieuwd of het a.s. maandag weer zo lekker rustig op de weg isquote:
Toevallig ook een korte broek aan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef gianni61 het volgende:
best fris op de fiets. wel lekker zonng
nee, ik was volledig ingepakt in thermo gearquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig ook een korte broek aan?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik was volledig ingepakt in thermo gear
wel 1 hardloper gezien met korte broek
Zonder stormparaplu.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
geen storm, dus gewoon een looptopique
warm? ik ben een ijsklontje op dit momentquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je het dan niet tijdens en daarna hartstikke warm?
Ja, ik krijg het altijd stikheet als ik sport/ beweegquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
warm? ik ben een ijsklontje op dit moment
Ik was woensdag een stukje wandelen, had al een dunner truitje aangetrokken en m'n rug was zeiknat toen ik thuiskwamquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het altijd stikheet als ik sport/ beweeg
quote:
Soms mis ik m'n bad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik kan ook nog even gaan badderen vanavond.
Ik zie een reclame voor een bruisbal met vitamine c, dat werkt toch helemaal niet?
Of moet je dan badwater op gaan slobberen?
Ja nou dat.. zat ik dat met een winterjas die enorm aan het winterjassen wasquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was woensdag een stukje wandelen, had al een dunner truitje aangetrokken en m'n rug was zeiknat toen ik thuiskwam
Alleen in de herfst en winter, want in de lente en in de zomer neemt dat ding alleen maar ruimte inquote:
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Natuurlijk kan ik schaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Rival
Ik weet al iets.
Kan je schaatsen?
wiet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo'n ding gekocht om plantjes in te kweken. Nu nog even bedenken wat ik wil kweken..
[ afbeelding ]
Commercial use detectedquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg wat is dat Teamviewer kut geworden![]()
Ineens heb ik een account nodig "om veiligheidsredenen". Was nooit. Goed, account aangemaakt, paar weken geleden. Nu wil ik inloggen. Nope. Passmailer dan? Nope. Sterf toch af met die grafzooi
Schaatsmeetquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Natuurlijk kan ik schaatsen
Ja, dit.quote:
Maakt het uit hoeveel km die treinen rijden offeh ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Zulke kinderen mogen, nee moeten, tegen rijdende NS treinen worden geworpen.
Kwekhard.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt het uit hoeveel km die treinen rijden offeh ?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
"Veel ouders zitten met de handen in het haar. Kinderen willen hun tanden niet meer poetsen nu Prodent de Woezel & Pip-tandpasta plotseling uit het assortiment heeft gehaald"
Zulke kinderen mogen, nee moeten, tegen rijdende NS treinen worden geworpen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hier Elmex, met extra fluoridetabletjesquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wij moesten gewoon prodent gebruiken als kind, en vooral niet zeuren.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja en anders tandjes tuffen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wij moesten gewoon prodent gebruiken als kind, en vooral niet zeuren.
Joejoequote:
Tegen de IC richting Groningen aangeplakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeven de baby's Noepel en Wip ook niet meer te poetsen, alle tandjes weg.
Zou handiger zijn als de NS ergens een speciale zelfrijdende en zelfreinigende trein laat rijden, waar je steeds op het hele uur je baby tegenaan kan gooien. Dan heeft verder niemand er last van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen de IC richting Groningen aangeplakt.
Had je iets anders dan onzin verwacht?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier Elmex, met extra fluoridetabletjes
Ja, dat bleek later.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En fluoride is kaulo slecht voor je
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou handiger zijn als de NS ergens een speciale zelfrijdende en zelfreinigende trein laat rijden, waar je steeds op het hele uur je baby tegenaan kan gooien. Dan heeft verder niemand er last van.
En dit is allemaal nodig vanwege woezel en pip tandpasta hè.
Hem vergeef ik wel hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je iets anders dan onzin verwacht?
Ik heb nergens last van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom is iedereen tegenwoordig debiel en autistisch
Spreek voor jezelf Swiftyquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De zon schijnt hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel intens troosteloos mistig vandaag, nog erger dan de afgelopen dagen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh, daarom.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiendquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hem vergeef ik wel hoor.
Al genoeg dingen die me onnodig veel energie kosten nu.
Stuur die eens hierheen dan, weet amper meer hoe dat er uit zietquote:
Komt wel heel dichtbijquote:
Nou nee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen dan, weet amper meer hoe dat er uit ziet
Precies dat is het. En funest voor mijn humeur.quote:
Sharing is caringquote:
Kom maar hierheen dan.quote:
Heb je wel voldoende en voedzaam gegeten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dat is het. En funest voor mijn humeur.
Tegen de tijd dat ik daar ben gaat de zon alweer onderquote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel voldoende en voedzaam gegeten?
Verkeerde account @MamaFlesquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wat harder rijden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben gaat de zon alweer onder
quote:
Ja, is toch zo.quote:
De groetjes thuisquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke schrale takketrol blijft dat toch.
Ben toch geen Max Verstappenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wat harder rijden.
Niet? En ik steeds maar denken: ziet die jongen er zo uit?quote:
Jij bent wel eens onaardig, maar dit is wel extreemquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee jij bent meer een Pastor Maldonado
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet? En ik steeds maar denken: ziet die jongen er zo uit?
Nou, goed verhaal weer.quote:
We hebben altijd wel een champ in huisquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook al wat champagne in huis voor oud op nieuw?
Ja ik ben nou eenmaal niet zo goed in geduldig wachtenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 minuten open, doe niet zo extra essn.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg wat is dat Teamviewer kut geworden![]()
Ineens heb ik een account nodig "om veiligheidsredenen". Was nooit. Goed, account aangemaakt, paar weken geleden. Nu wil ik inloggen. Nope. Passmailer dan? Nope. Sterf toch af met die grafzooi
Had je dan ook een reëel vermoeden waar dat vandaan kwam?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van die melding
Echt werkelijk waar geen idee. Je moet ook een formulier uitprinten en invullen om het weer goed te krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je dan ook een reëel vermoeden waar dat vandaan kwam?
Je kunt toch gewoon instelling als automatische incasso, dan hoef je ook geen geld naar je Paypal te stortenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ze kan nu vanaf die gekoppelde bankrekening gewoon bedragen naar haar Paypalrekening storten en dat werkt ook voor haar.
Ik vind dat het beter zou moeten werken maar kennelijk is Paypal nog niet zo ver
Kansloosquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt werkelijk waar geen idee. Je moet ook een formulier uitprinten en invullen om het weer goed te krijgen.
Misschien, weet ik niet. Denk ook niet dat ze dat wil eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon instelling als automatische incasso, dan hoef je ook geen geld naar je Paypal te storten
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben nou eenmaal niet zo goed in geduldig wachten
quote:
Gaat ze dan alles kopen dat los en vast zitquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien, weet ik niet. Denk ook niet dat ze dat wil eigenlijk.
De zon is weer weg, dus blijf maar thuisquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon instelling als automatische incasso, dan hoef je ook geen geld naar je Paypal te storten
Ja heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet eens ingesteld volgens mij, ging gewoon automatisch dacht ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef essnhills het volgende:
Bij mij haalt PayPal het wel gewoon direct van mijn rekening
Was kortstondig danquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zon is weer weg, dus blijf maar thuis
Bij mij zit die aan mijn AMEX gekoppeld, dus krijg gewoon 1 keer in de maand een afrekeningquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef essnhills het volgende:
Bij mij haalt PayPal het wel gewoon direct van mijn rekening
Gaat al tig jaar goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb dat niet eens ingesteld volgens mij, ging gewoon automatisch dacht ik.
ik zou alleen maar hunebedden zienquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:32 schreef Ama het volgende:
Hoe dichter ik weer bij Drenthe ben des te meer mist ik zie.
Het is ook al bijna avond.quote:
Gaat lastig als het erg mistig is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zou alleen maar hunebedden zien
quote:
quote:
Ga je al mijn posts vandaag quoten met Fles?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt handig dat ik de quotes van Fles en Essn kan gebruiken om te communiceren.
#luiDochEfficient.
quote:
Hier ook niet, alleen maar dichte mist die steeds dichter wordtquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je al mijn posts vandaag quoten met Fles?
quote:
quote:
quote:
Stuur eens hier heen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Eindhoven nog steeds heerlijk zonnig
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt handig dat ik de quotes van Fles en Essn kan gebruiken om te communiceren.
#luiDochEfficient.
quote:
quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen maar dichte mist die steeds dichter wordt
Met de trein lijkt het beetje alsof we naar niemandsland rijden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen maar dichte mist die steeds dichter wordt
quote:
quote:
Rechtstreeks naar de hel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Met de trein lijkt het beetje alsof we naar niemandsland rijden.
Je bent zelf helemaal bizar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
De fee’s van Paypal als verkoper zijn helemaal bizar
Geen commentaar.quote:
Drenthe?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Met de trein lijkt het beetje alsof we naar niemandsland rijden.
4EBE plzquote:
Bedankt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf helemaal bizar.
quote:
quote:
Nee dat niet maar ze was altijd panisch anti Paypal "WANT DAN KENNE ZE BIJ ME SENTEquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze dan alles kopen dat los en vast zit
Ja, graag gedaanquote:
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, graag gedaan
Heb je nog leuke Insta linkjes?
Superlachen als ze morgen al hun centjes kwijt zijn aan een Nigeriaanse prins natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ze was altijd panisch anti Paypal "WANT DAN KENNE ZE BIJ ME SENTE"
"Nou ma, dat zullen ze niet zo maar doen want dan zijn ze meteen out of business natuurlijk."![]()
Geen praten tegen. Maar goed, nu andere dingen (klarna) op meer en meer gelazer stuiten wil ze wel om. En ik juich dat toe want ik heb echt nooit problemen met Paypal
Uhm.. je kan ze gewoon hier posten?quote:
Niet zomaar lachen, maar 'Superlachen.'quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superlachen als ze morgen al hun centjes kwijt zijn aan een Nigeriaanse prins natuurlijk.
Dit is gewoon onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik denk dus serieus dat ik gisteren voor het eerst Home Alone 2 heb gekeken. Niet dat ik nog weet wanneer ik 1 had gezien voor woensdagavond.Hoe dan.
Is van een geheel andere categorie ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zomaar lachen, maar 'Superlachen.'
Dat gebruik ik al 20 jaar naar alle tevredenheidquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
PayPal is weer lekker in het nieuws momenteel. PayPal
Tsja, als die shit gewoon altijd werkt en het bezorgt je een enorm veel grotere klantenkring, dan is het dat waardquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
De fee’s van Paypal als verkoper zijn helemaal bizar
Beetje richting 'bombastic'quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is van een geheel andere categorie ja.
Ik gebruik het voor Android betalingenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebruik ik al 20 jaar naar alle tevredenheid
Wat? Omdat ik erover begin?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
PayPal is weer lekker in het nieuws momenteel. PayPal
gebruik je ook weleens klarna? of heeft dat teveel overeenkomsten met paypal?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor Android betalingen
Maar als je wel eens op YouTube komt, weet je wel waar het over gaat.
Dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard. Al jouw uitspraken zijn voorpaginanieuws.
Nee ik weet niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor Android betalingen
Maar als je wel eens op YouTube komt, weet je wel waar het over gaat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zomaar lachen, maar 'Superlachen.'
Die (lachende) man lijkt op een oud leraar van mijquote:
Lachte die ook als een kipquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ze lachen allebei, ik bedoel die man aan de rechterkant.
Heb je nog bij pro goedkoop je slag geslagen? Ik heb wel even gekeken, maar moet er nog even goed over nadenken, niet alles is goedkoper dan bij andere aanbiedersquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weet niet waar het over gaat
Ja, dat weet ik niet meerquote:
Ze zijn eigenaar van een gratis browsextensie 'Honey' dat belooft het internet te scannen voor de beste coupon deals voor webaankopen. Deze extensie kaapt referrallinks door een cookie aan te passen, waardoor niet de persoon die jou naar een site heeft geleid een extraatje krijgt, maar PayPal. Daarnaast houden ze de winkels zelf ook in een wurggreep op die manier. Die winkels kunnen dat weer afkopen zodat Honey alleen maar door hun aangewezen codes aanbiedt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weet niet waar het over gaat
Leraren zijn ook een beetje vreemd altijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meerVond al die leraren een beetje vreemd.
Nee, weinig interessants meer qua voer. Enige wat nog interessant is om te halen zijn de pink stuff emmers misschienquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog bij pro goedkoop je slag geslagen? Ik heb wel even gekeken, maar moet er nog even goed over nadenken, niet alles is goedkoper dan bij andere aanbieders
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leraren zijn ook een beetje vreemd altijd.
Oh okquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn eigenaar van een gratis browsextensie 'Honey' dat belooft het internet te scannen voor de beste coupon deals voor webaankopen. Deze extensie kaapt referrallinks door een cookie aan te passen, waardoor niet de persoon die jou naar een site heeft geleid een extraatje krijgt, maar PayPal. Daarnaast houden ze de winkels zelf ook in een wurggreep op die manier. Die winkels kunnen dat weer afkopen zodat Honey alleen maar door hun aangewezen codes aanbiedt.
Tl;dr: kapitalisme
Nee oma zal wel een 3e kerstdag kater hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Niemand die vanochtend in paniek "HEE FLES WE HEBBEN OMA NOG NIET GEZIEN VANDAAG"
Oh ja, Pink Stuffquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, weinig interessants meer qua voer. Enige wat nog interessant is om te halen zijn de pink stuff emmers misschien
Sommigen hebben er wel voor gezorgd dat ik slim bentquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Toch zijn er wel docenten waar ik warm op terug kijk
Is 3e kerstdag nou echt een ding?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee oma zal wel een 3e kerstdag kater hebben
Ja en die korting werkt ook pas vanaf 40 euroquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, Pink Stuff![]()
![]()
Maar ik ga echt niet voor 99 euro aan spul bestellen om gratis te laten bezorgen
Dat vind ik nog wel een dingetje
Alcoholisten hebben een matig dagje vandaag vrees ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is 3e kerstdag nou echt een ding?
@datismijnmeningquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja paar jerrycans advocaat te veel geniptquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee oma zal wel een 3e kerstdag kater hebben
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alcoholisten hebben een matig dagje vandaag vrees ik.
quote:
Ja hm.. nou ik weet niet of ik daar ga bestellen, moet ik nog even voor gaan zitten ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en die korting werkt ook pas vanaf 40 euro
Hier in het dorp is er ook een uitverkoop bij de marskramer omdat die stopt, maar geen zin om die winkel binnen te gaan, normaal kom ik daar ook nooit
Fijne derde kerstdagquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
We vieren gewoon kerst tot het oudjaarsdag is.
Was het eigenlijk alweer vergetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hm.. nou ik weet niet of ik daar ga bestellen, moet ik nog even voor gaan zitten ofzo
Wist ik niet. Maar goed ik word niet betaald voor idealisme. Het werkt voor mij en het werkt goed, klaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn eigenaar van een gratis browsextensie 'Honey' dat belooft het internet te scannen voor de beste coupon deals voor webaankopen. Deze extensie kaapt referrallinks door een cookie aan te passen, waardoor niet de persoon die jou naar een site heeft geleid een extraatje krijgt, maar PayPal. Daarnaast houden ze de winkels zelf ook in een wurggreep op die manier. Die winkels kunnen dat weer afkopen zodat Honey alleen maar door hun aangewezen codes aanbiedt.
Tl;dr: kapitalisme
Graag gedaanquote:
Fiets je morgen tegen een lantaarnpaal of een grote bloemkool aan bloed je dood omdat iedereen aan het lamballen en niksen is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
We vieren gewoon kerst tot het oudjaarsdag is.
Heb dit ooit naar een collega gestuurd, maar helapika geen reactie gekregen op de tl; drquote:
Watte ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fiets je morgen tegen een lantaarnpaal of een grote bloemkool aan bloed je dood omdat iedereen aan het lamballen en niksen is.
Al gooi je er 10.000 worgestenbrooooikes in, niemand iets mee te maken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga worstenbroodjes in de oven gooien![]()
Inb4 wat een raar tijdstip
NOU EN
Oke, fijn.quote:Het aantal oliebollenkramen in Nederland is dit jaar bijna 40 procent meer dan elf jaar geleden.
Echt he !quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al gooi je er 10.000 worgestenbrooooikes in, niemand iets mee te maken.
Hebben wij ook weleens gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mentaal doordraaien? Daar zijn we al wel goed mee bezig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De maatschappij moet gewoon doordraaien ja
De grap is dus dat dat afkopen ook betekent dat je met zelf zoeken waarschijnlijk betere deals kan vinden. Die webwinkels profiteren van jouw luiheid.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist ik niet. Maar goed ik word niet betaald voor idealisme. Het werkt voor mij en het werkt goed, klaar.
Ik nog nooit, wel kerstdag en 1e kerstdag gevierd en dan 2e kerstdag gewoon lekker niets.quote:
Is weleens net hoe het uitkomtquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wel kerstdag en 1e kerstdag gevierd en dan 2e kerstdag gewoon lekker niets.
Hoe de wind waait.quote:
Dus eigenlijk het hele jaar is 3e Kerstdag?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
3e kerstdag = hele dag op de bank uitbuiken
Meestal koud en uit het westenquote:
Nou ja op zich is dat niet raar. Maar zoals jij het beschrijft hebben ze een nogal gecompliceerd model bedacht om dat idee vorm te geven. Je bent geneigd te denken dat dat eenvoudiger kanquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dus dat dat afkopen ook betekent dat je met zelf zoeken waarschijnlijk betere deals kan vinden. Die webwinkels profiteren van jouw luiheid.
Nee, dan heet het gewoon anders.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus eigenlijk het hele jaar is 3e Kerstdag?
Klinkt niet aangenaam.quote:
Zwak volk op de bank en de vloer, sterk volk aan het roer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
3e kerstdag = hele dag op de bank uitbuiken
Je heet zelf gewoon anders.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan heet het gewoon anders.
Ik ben aan het werk (en aan het fokken), wat maakt mij dan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwak volk op de bank en de vloer, sterk volk aan het roer.
Jij doet tenminste nog alsof je werkt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk (en aan het fokken), wat maakt mij dan?
Zwak volk aan het roer ?![]()
Één keer per jaar heet ik Kattenatquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je heet zelf gewoon anders.
Ik heb wel wat dingetjes gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij doet tenminste nog alsof je werkt.
Johquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één keer per jaar heet ik Kattenat
@:grrrrrrrr
Rude.quote:
Met Vlinder?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lig met het liefste meisje in bed![]()
Gauw even op Fok melden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Hoezo dan? Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan heet het gewoon anders.
@EttovanBelgiequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Alles wat geld verdient is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op zich is dat niet raar. Maar zoals jij het beschrijft hebben ze een nogal gecompliceerd model bedacht om dat idee vorm te geven. Je bent geneigd te denken dat dat eenvoudiger kan
Het is dan niet 3e kerstdag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wat is het verschil?
Vraag eens hoeveel baby's ze wil?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
Hmm, ik ben niet overtuigdquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Straks maar weer even een rondje door de stad wandelenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat geld verdient is mooi meegenomen.
Of gewoon " ja nou en" schrijven op alles.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zieke burn als respons.. Denk dat ik deze ook gewoon zakelijk ga gebruiken
Geen aanhef en dan gewoon: jouw probleem.
En dan geen groetjes 4E
Met of zonder 'vetpoemel?'quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon " ja nou en" schrijven op alles.
Ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal laten weten hoe dit gaat, oke?
Gr, gr, de nijdige pismerrie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder 'vetpoemel?'
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal laten weten hoe dit gaat, oke?
quote:
Wel als ie maar tot 40 graden gaatquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je een telefoon mee in de sauna?
Mag dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je een telefoon mee in de sauna?
Met voernijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gr, gr, de nijdige pismerrie.
Uhm.quote:
Ok Rachelquote:
Ging zeker per ongeluk?quote:
#kroket.quote:
Even @bitterbal om advies vragen?quote:
Is dit een verkapte belediging?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even @:bitterbal om advies vragen?
Beetje sauna tikt 90 graden aan. Vind je foon niet fijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit is een privé saunaatje, ik zit hier alleen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje sauna tikt 90 graden aan. Vind je foon niet fijn
quote:
Nee, maar die heeft wel ervaring met krokante korstjesquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging?
Rachel is van een ander niveau.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft wel ervaring met krokante korstjes
Deze gaat niet zo heet, ga er ook over 10 minuten weer uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje sauna tikt 90 graden aan. Vind je foon niet fijn
Leuk krantenartikeltjequote:
Alweer wat om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo, appartementje in Boedje geboekt voor juni
Mja, als je foonbatterij over de kook gaat, moeten we Kwiwi weer langs sturenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze gaat niet zo heet, ga er ook over 10 minuten weer uit
Kwiwi heeft vakantiequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als je foonbatterij over de kook gaat, moeten we Kwiwi weer langs sturen
Kwiwi denkt: zijn probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |