SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je kan ieder moment van de dag vooruit kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, paar dagen nog en dan kunnen we eindelijk weer vooruit kijken
dit is hetquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het nog licht vandaag of is dit het?
doe eens niet zo pessimistisch, dat kan altijd namelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, paar dagen nog en dan kunnen we eindelijk weer vooruit kijken
Over een kwartiertje komt de zon op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het nog licht vandaag of is dit het?
Fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is het
*zet kerstboom ledjes aan
quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een kwartiertje komt de zon op.
Ik was dus gewoon ongeduldigquote:
Oke, bedankt Miekrosoft.quote:Er hoeft niets te worden bijgewerkt.
Onze harde werkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg de volgende melding:
[..]
Oke, bednakt Miekrosoft.
We hebben 27 zon uren gehad in heel decemberquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een kwartiertje komt de zon op.
Wat een goed ideequote:
Ja diequote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Benson Boone?
[..]
Het werkt niet
Leuk die typoquote:
Koffie is bijna altijd een goed idee.quote:
En een bifi?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie is bijna altijd een goed idee.
Nee, ik zit niet op kantoor vandaagquote:
Maar het is 3e kerstdag...quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op kantoor vandaag
Mooie foto bij dat artikeltje op NOSquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
We hebben 27 zon uren gehad in heel december
Ja, werk denkt: niets mee te makenquote:
Zoveel haast?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ren in de lunchpauze even naar de kapper
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, werk denkt: niets mee te maken
Weet ook niet of 3e kerstdag een officieel ding is, denk het niet ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens.
opweg naar werk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef Karzai het volgende:
Mistig en het pontje is bijna leeg, normaal is het proppen
[ afbeelding ]
nee. Vroegah wel. Toen was er ooit ook nog een 4e KD zelfs.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ook niet of 3e kerstdag een officieel ding is, denk het niet ?
Kan niet op hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Vroegah wel. Toen was er ooit ook nog een 4e KD zelfs.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een dagje werkjes werken en weer weekend
success nog even danquote:
gewoon foto recycelen , of transformeer je zo erg in 10 jaar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet zo een pasfoto maken
Gelukkig hoeft dat maar 1x in de 10 jaar (verplicht)
Jij bent in 10 jaar niet veranderd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon foto recycelen , of transformeer je zo erg in 10 jaar?
10 jaar geleden was ik wel wat dikker, denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon foto recycelen , of transformeer je zo erg in 10 jaar?
Dat Gerty-voer lijkt ineens op kattenbrokjes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij de afgelopen 10 jaar 30 jaar verouderd
Ja he, die zijn kleiner gewordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat Gerty-voer lijkt ineens op kattenbrokjes.
Het zal mij niets verbazen als de caafs ineens gaan miauwen.
Watquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik wel wat dikker, denk ik
Had ooit te horen gekregen op een sollicitatie: zo op die pasfoto heb je echt een veel dikker hoofd.
Oke, bedankt?
Eigenlijk zijn het idd een soort verkapte kattenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, die zijn kleiner gewordenIk heb weer Little One weten te scoren bij de dierenwinkel hier.
Volgens mij zijn caafs de knaagversies van katten. Ook altijd gezeik met de blaas en nieren en geef ze een doos en ze zijn blij.
Ik had van de week voor de lol hun draagmand in de kooi gezet, vonden ze geweldig. Een soort tuinhuisje in hun hok.
laatste keer niet genoeg om een nieuwe foto te laten makenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent in 10 jaar niet veranderd?
Ja, sommige mensen zijn echt sociaal gestoord en hebben een soort God-complex, dat ze denken dat ze alles maar kunnen zeggen tegen mensen.quote:
Ik kan mn oude pasfoto's niet vinden, dus nu moet ik nieuwe makenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer niet genoeg om een nieuwe foto te laten maken
in die 10 jaar dattie geldig is verander je ook wat, daar moeten ze maar doorheen kijken..
O, dacht dat het al 21% was. Konijnenvoer was 9% omdat het vleesdieren zijn maar caviavoer was volgens mij al 21%. Maar zaagsel en hooi enzo wordt dus ook duurder. Dan neem ik toch maar geen derde caaf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het idd een soort verkapte katten![]()
Oh ja, in 2025 wordt knaagdiervoer met 21% btw belast (dacht dat het al zo was, want zo goedkoop is het allemaal niet, maar blijkbaar kan het dus nog duurder)
Denk dat ik dan deze week nog even 2x caafvoer bestel tegen het oude tarief.
Maar goed.. lagere btw kan niet ingevoerd worden (groenten en fruit), maar een verhoging kan zonder problemen
Joejoe
Maar dan is die foto over een tijdje bijna 20 jaar oud. Ik heb ook bijna 20 jaar met dezelfde foto op m'n ov-chip rondgelopen, niemand zei er wat van, maar ik was onherkenbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste keer niet genoeg om een nieuwe foto te laten maken
in die 10 jaar dattie geldig is verander je ook wat, daar moeten ze maar doorheen kijken..
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn echt sociaal gestoord en hebben een soort God-complex, dat ze denken dat ze alles maar kunnen zeggen tegen mensen.
Ja, dat dacht ik dus ook ???quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dacht dat het al 21% was. Konijnenvoer was 9% omdat het vleesdieren zijn maar caviavoer was volgens mij al 21%. Maar zaagsel en hooi enzo wordt dus ook duurder. Dan neem ik toch maar geen derde caaf.
Pas op voor je enkels.quote:
Terwijl je cavia's ook prima kan opeten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook ???Dus misschien blehr ik oud nieuws en ben ik in de war met konijnenvoer.
En volgens mij gaat bodembedekking dus ook naar 21%, maar dat kan ik even nakijken
vond jij het onherkenbaar of vonden de mensen die het controleerde onherkenbaar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is die foto over een tijdje bijna 20 jaar oud. Ik heb ook bijna 20 jaar met dezelfde foto op m'n ov-chip rondgelopen, niemand zei er wat van, maar ik was onherkenbaar.
*Bombastic side eye.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl je cavia's ook prima kan opeten.
en er zit te weinig vlees aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit teveel geld in die caafs om ze op te eten
ALLESquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Wat was jullie lekkerste gerechtje afgelopen Kerst?
Precies.quote:
Er zat wel een verschil van 15 kilo tussen geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vond jij het onherkenbaar of vonden de mensen die het controleerde onherkenbaar?
dat laatste is het belangrijkste
ik zal overigens ook nieuwe foto moeten laten maken volgende keer dat ik een ID moet laten maken
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit teveel geld in die caafs om ze op te eten
"Fine dining."quote:
Mijn zwaarste caaf zat bijna tegen de 2 kg aan (1,8 kg) en dat was Yoshi (beer).quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn echt zoutzakken die beesten. En dan vind ik Vosje nog licht eigenlijk voor een beertje.
Zo krijg je wel antibioticaresistentie ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Fine dining."
"Hm, ik proef een vleugje antibiotica."
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLES
Ik heb zoooo lekker gegeten![]()
En voor jou?
Die gingen weer al gillend van de glijbaan des doods?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ga voor de gerookte eend met suikerbrood, appelstroop en sinaasappelprutje.
En de oesters waren opvallend lekker.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zwaarste caaf zat bijna tegen de 2 kg aan (1,8 kg) en dat was Yoshi (beer).
Vond ik ook een beetje aan de lichte kant, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
het minst lekkere was die truffel aardappelgratin die ik heb gekregenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Ja joh, ze maakten dit keer echt geen schijn van kans die slijmerige wezentjes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gingen weer al gillend van de glijbaan des doods?
Te sterke truffelsmaak denk ik?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het minst lekkere was die truffel aardappelgratin die ik heb gekregen
verder stak er niks bovenuit
Zo schattigquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zwaarste was 1500 gram, Vosje zit rond de 1250. Maar hij ziet er zwaarder uit. Hij lag gister ook weer zo charmant met z'n pens over een randje heen.
Net naaktslakkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, ze maakten dit keer echt geen schijn van kans die slijmerige wezentjes.
De vieanettaquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
vermoedelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te sterke truffelsmaak denk ik?
Deze is niet lui. Vosje is altijd aanwezig en zit niet stil. Een soort eeuwige puber.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo schattig![]()
Zijn alle beren zo lui? Heb er maar twee gehad en het eerste beertje, was mijn allereerste caaf, dus daar weet ik niet meer zoveel van. Yoshi was echt de meest luie caaf die ik ooit gehad heb. Kon hem ook nooit zo goed peilen of hij het nou leuk vond dat ik hem aaide
Eerst je andere boeken lezen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DECtW6ZRkLB/
Geef
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst je andere boeken lezen.
ja dat ik gewoon op een verkeerde plek zitquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig in Schotland op een eiland of zo?
Hier is het weer grijs en mistigquote:
Ja, dat smelt daar hč?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]ech nie..
ik stuur alleen maar dikke sneeuw haar kant op
ja, van hard werken hoeven jullie niks te hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Er zit een enorm fanatieke lijzige Limburger zich compleet koekwous uit te sloven "kek eens wak allemaal hard aan het werk ben"
Die ga ik eruit laten tiefen die zwakbegaafde
jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij als je een klein groen vogeltje zou zijn.
Dinsdag weer de nieuwe rondequote:Op vrijdag 27 december 2024 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja, familie voorlopig weer even genoeg gezien hoor.
Yoshi lag altijd op 1 kant te ronken en als de dames ruzie maakten, dan deed hij net alsof hij een plukje hooi wasquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze is niet lui. Vosje is altijd aanwezig en zit niet stil. Een soort eeuwige puber.
Gewoon zo levend naar binnen laten glibberen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* sprenkelt een gesnipperd uitje en een kneepje citroen over de enorme bibberende naaktslak
Verstandig beestje dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yoshi lag altijd op 1 kant te ronken en als de dames ruzie maakten, dan deed hij net alsof hij een plukje hooi was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marsh(mellow), Valencia en Yosihi (de kinders van Orka)
Never forget
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Marshmellow heeft wel een vrolijk lachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marsh(mellow), Valencia en Yosihi (de kinders van Orka)
Never forget
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Marshmellow heeft wel een vrolijk lachje
Ben je vrij, sierpaard?quote:
Kan je ze mooi meenemen naar de kringloopquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:16 schreef Karzai het volgende:
Mijn goede voornemens voor 2025, betere borrelhapjes maken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:16 schreef Karzai het volgende:
Mijn goede voornemens voor 2025, betere borrelhapjes maken
[ afbeelding ]
Met of zonder naaktslakvulling?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vandaag zuurkooltaart maken, met een heleboel crčme fraîche en slagroom en bremzoute worsten, zo zijdezacht als een damesbil maar toch stevig als een winterleeuw met spierwitte manen.
Stikt van het lui volk vandaag, straks gaat de Zimbabwaanse economie ons nog in draf voor bij en hebben we alleen nog maar zwakkies die met LEGO en computerpelletjes spelen hele dagen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder naaktslakvulling?
Dat is vrij oud voor een caaf toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Was mij nog niet eens opgevallen, maar idd.
Zij is de oudste uit het nest geworden: 6,5 jaar
Ik weet niet wat Vos met twee wijven zou doen. Misschien is dat wel hemels voor hem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yoshi lag altijd op 1 kant te ronken en als de dames ruzie maakten, dan deed hij net alsof hij een plukje hooi was
Dat is ongeveer 90% van deze KSC?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stikt van het lui volk vandaag, straks gaat de Zimbabwaanse economie ons nog in draf voor bij en hebben we alleen nog maar zwakkies die met LEGO en computerpelletjes spelen hele dagen.
Ik had gewoon nog teveel vakantie-uren open omdat ik de rest van het jaar al teveel heb gewerktquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stikt van het lui volk vandaag, straks gaat de Zimbabwaanse economie ons nog in draf voor bij en hebben we alleen nog maar zwakkies die met LEGO en computerpelletjes spelen hele dagen.
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is vrij oud voor een caaf toch?
Mensen op de weg gister ookquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had geen haast vandaag, maar waarom is iedereen zo fucking langzaam en staat in de weg ?![]()
![]()
Misschien moet ik gewoon even wat eten.
Hier was er vrij weinig interactie, maar het was best vredig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Vos met twee wijven zou doen. Misschien is dat wel hemels voor hem.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Borstels zijn altijd een beetje gestoord, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marsh(mellow), Valencia en Yosihi (de kinders van Orka)
Never forgetTap tap tap
Ja, ik vind het soms jammer dat ik die mensen niet even een tikje kan gevenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen op de weg gister ook30 rijden waar het 50 is, in paniek raken als er een politiewagen langs moet. Heeeel langzaam optrekken zodat het licht alweer oranje is. Sowieso heeeeel langzaam rijden op een 50-weg die ik wil oversteken, terwijl de auto ervoor veel harder dan 50 reed. Rij allemaal even in hetzelfde tempo, dan kan ik beter inschatten of ik er nog voor kan.
DIT kan wel kloppen ja, we zouden dan ook nog zelfs geen oorlog winnen van Maaskantje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 90% van deze KSC?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Al had mijn neefje een caaf die 9 jaar is geworden, werd op een gegeven moment alleen gehouden, had supermarktvoer en werd verder niets mee gedaan, dus ja
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Borstels zijn altijd een beetje gestoord, toch?
De KSC wint sowieso geen oorlogquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIT kan wel kloppen ja, we zouden dan ook nog zelfs geen oorlog winnen van Maaskantje.
Pietertje was ook een watje met twee wijven, die ging in een huisje zitten als er ruzie was. Mij niet bellen. Toen heb ik hem omgewisseld met Ollie. Vijf minuten herrie en ruzie en klappertanden en sindsdien was het rustig. Die heeft Schaap getemdquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier was er vrij weinig interactie, maar het was best vredig.
Toen kwam de nieuwe lading caafs (die ik nu heb) en toen was het onrustig.
Nu is de rust weer wedergekeerd, denk een soort pubertijd ofzo..
Ja, echt tenenkrommend.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pietertje was ook een watje met twee wijven, die ging in een huisje zitten als er ruzie was. Mij niet bellen. Toen heb ik hem omgewisseld met Ollie. Vijf minuten herrie en ruzie en klappertanden en sindsdien was het rustig. Die heeft Schaap getemd
Zijn die giftigquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt tenenkrommend.
Ook gewoon op van die giftige houtkrullen van de supermarkt
Joejoe
Schijnt abietinezuur in te zitten, maar lees nu dat het niet giftig is in alle gevallenquote:
MadeBOOSquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Madelief laatst weer even een check-up gegeven. Oortjes kijken, nagels knippen. Ik wilde kijken of haar voortandjes nog recht afsleten, begint ze me te bijten. Vuile kut
Die was net zo actief als andere caafs dus, alleen dan zonder het dagelijkse adhd kwartiertjequote:Op vrijdag 27 december 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Al had mijn neefje een caaf die 9 jaar is geworden, werd op een gegeven moment alleen gehouden, had supermarktvoer en werd verder niets mee gedaan, dus ja
Ik heb plospan. Soort grof zaagsel eigenlijk, minder stoffig, met grove snippers. Ik wilde laatst aubiose bestellen bij een ander bedrijf maar ik kon niet afrekenen, die website deed het nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt abietinezuur in te zitten, maar lees nu dat het niet giftig is in alle gevallen
Ik gebruik geen zaagsel meer, sowieso, dus geen idee verder
Er wordt hier helaas zelden geborreld, dus ik ben op mezelf aangewezenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je ze mooi meenemen naar de kringloop
gewoon meer borrelen introducerenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er wordt hier helaas zelden geborreld, dus ik ben op mezelf aangewezen
Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De KSC wint sowieso geen oorlogDenk dat we maar gewoon direct plat op onze rug moeten liggen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Mijn stokende buren zijn vermist, dus thuis zitten is wel vrij prijzig helaas
Jij hebt echt een heel zwaar levenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Mijn stokende buren zijn vermist, dus thuis zitten is wel vrij prijzig helaas
Voor straf tegen een rijdende NS trein aangegooid?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Madelief laatst weer even een check-up gegeven. Oortjes kijken, nagels knippen. Ik wilde kijken of haar voortandjes nog recht afsleten, begint ze me te bijten. Vuile kut
*flats*quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor straf tegen een rijdende NS trein aangegooid?
Maar dat is zieligquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor straf tegen een rijdende NS trein aangegooid?
Eigenlijk nog best veel voor een onbewoond huisquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Zit ps op 15 euro in rotterdam met vattenfal
waarom een foto van een bolletje haar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is zielig
[ afbeelding ]
dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best veel voor een onbewoond huis
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is zielig
[ afbeelding ]
Huil0nquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb plospan. Soort grof zaagsel eigenlijk, minder stoffig, met grove snippers. Ik wilde laatst aubiose bestellen bij een ander bedrijf maar ik kon niet afrekenen, die website deed het niet
Soms zit ze in haar huisje en hou ik een snoepje voor, en dan blijkt dat ik tegen haar kont zit te praten. Maar ik zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een foto van een bolletje haar?
nov was 17 euro in totaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat hebben alle sukkels die moeten werken.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is zielig
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst.
Zie ik hardlopers nog genoeg doen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
Komt iemand voorbij in een korte broek
Ben je gestoord in je hoofd ofzo? Het is 3 graden oid?
Deze liep niet hardquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik hardlopers nog genoeg doen hoor
Misschien aan zijn cooling down bezigquote:
Zou ik kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
Geen idee, niet aan hem gevraagdquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien aan zijn cooling down bezig
Dat denk jijquote:
Ren hem even achternaquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, niet aan hem gevraagd
wat een woordencombinatiekunstenaar ben je tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vandaag zuurkooltaart maken, met een heleboel crčme fraîche en slagroom en bremzoute worsten, zo zijdezacht als een damesbil maar toch stevig als een winterleeuw met spierwitte manen.
Zijn dit rood met witte ratten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ren hem even achterna
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee zeldzame naaktslakkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dit rood met witte ratten?
Dat is wel big dick energy.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht heel even aan een stel slaaktnakken.
Echt main characterquote:
Die leert al vroeg de consequenties van haar actiesquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker met de kleine alle winkels afgegaan. De bakker, Kruitvat, AH en de kaaskraam voor Kruitvat.
Ze wil geen sjaal of handschoenen aan, dus nu is ze koud.
Geld teveel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kipkraam was er niet, dus geen kippelingDan maar kibbeling, ook goed
Hoorde net al belachelijke bedragen aan de viskraam jaquote:
Ik zit ook lekker thuisquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat weet ik, want ik zit lekker thuis
Hopelijk wel, maar heb mijn twijfels. Ze valt constant over de rommel die ze maakt. Hier zit al een jaar geen verbetering in.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die leert al vroeg de consequenties van haar acties
Laatst 15 piek kwijt voor grote bakquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde net al belachelijke bedragen aan de viskraam ja
Zo vroegquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kipkraam was er niet, dus geen kippelingDan maar kibbeling, ook goed
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar heb mijn twijfels. Ze valt constant over de rommel die ze maakt. Hier zit al een jaar geen verbetering in.
Dat doe ik ook nog steeds.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar heb mijn twijfels. Ze valt constant over de rommel die ze maakt. Hier zit al een jaar geen verbetering in.
Geld klotst ook tegen de plinten in huize Wereldgozer?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laatst 15 piek kwijt voor grote bakwel lekker
Ja, moest even mn paspoort verlengen en was toch in de buurtquote:
Ja.quote:
Dit stemt weinig hoopvol.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog steeds.
Succes.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst ook tegen de plinten in huizen Wereldgozer?
Gewoon van genietenquote:
Alsof we volgend jaar het modale loon van Zwitserland krijgenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke kussentjes gezien bij de Karwei want zo'n wijf ben ik wel, maar eentje was al 24 euro, doe normaal.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat dit allemaal een plan is om aan muffins te komen.quote:
Misschienquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat dit allemaal een plan is om aan muffins te komen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het rottige is nu wel dat ik geen vakantie kan boeken tot in het nieuwe jaar![]()
Had ook voor een spoedprocedure kunnen kiezen, maar ja, dat is ook weer een beetje onnodig.
Blijkt dus dat het documentnummer op je paspoort wijzigt en ze kunnen dat nu nog niet zeggenquote:
🍣quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkt dus dat het documentnummer op je paspoort wijzigt en ze kunnen dat nu nog niet zeggen
Goed voor de concentratiequote:Op vrijdag 27 december 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat kinderen van nu niet eens meer normaal series kunnen kijken. Ze jassen een aflevering van 50 minuten er in 10 minuten doorheen
Oh kan die het eenbeetje? Of denk je dat dat niet zo boeit?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gerrie wil het ook wel doen voor je
Houden van gezelligheidquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat voor karaktertrekken hebben mensen die een kerstdorpje bezitten denken jullie?
Ga eens aan het werk joh poepkopquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat voor karaktertrekken hebben mensen die een kerstdorpje bezitten denken jullie?
Ik ken volwassenen die dat ook doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geleerd dat kinderen van nu niet eens meer normaal series kunnen kijken. Ze jassen een aflevering van 50 minuten er in 10 minuten doorheen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken volwassenen die dat ook doen.
Ik weet niet waar het idee vandaan komt dat ik kan knippen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan die het eenbeetje? Of denk je dat dat niet zo boeit?
Geen idee, hoor er wel eens iemand overquote:
Had ik deze week, was die kraam dichtquote:
Die gaan op hun 35e dood met een opgezwollen lever en dementie van de drugs.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die versnellen het beeld en zitten ondertussen op tiktok.
Vaak leven ze wel wat langer dan 35 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan op hun 35e dood met een opgezwollen lever en dementie van de drugs.
Jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak leven ze wel wat langer dan 35 jaar.
Kost geld, maar goed. Doe je niets aan.quote:
Ah, de idioten die verantwoordelijk zijn voor de teloorgang van goede series.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
En dan klagen dat het een stomme serie is.
Die asperges he.. zitten die onder een laagje Parmezaanse kaas ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in knapperig gegrilde groenten, rode paprika, wortel en groene asperges met puike olijfolie en een heleboel perfect gebakken stukjes knoflook.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die asperges he.. zitten die onder een laagje Parmezaanse kaas ook?
hmm dat lust ik ook welquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in knapperig gegrilde groenten, rode paprika, wortel en groene asperges met puike olijfolie en een heleboel perfect gebakken stukjes knoflook.
quote:
Is echt een fijn restaurantquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb trek in garnalen in die romige saus
welk restaurantquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is echt een fijn restaurant
kerstversiering? gewoon ophangen in september en laten hangen tot februariquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Het is dat ik zo lui ben anders zou ik het ook helemaal versieren
Bossche Vloek.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb trek in garnalen in die romige saus
ja ik zou het denk ik het het hele jaar laten hangen. Klokken verzette ik ook nooit met winter en zomertijdquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
kerstversiering? gewoon ophangen in september en laten hangen tot februari
Ja, doei.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou het denk ik het het hele jaar laten hangen. Klokken verzette ik ook nooit met winter en zomertijd
Maakt het uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan die het eenbeetje? Of denk je dat dat niet zo boeit?
Ik vraag mij altijd af waar die mensen even naar de wc kunnenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens echt bewondering voor de mensen die bij zo'n viskraam werken.
Je moet dan keihard praten, staat in de stank van kibbeling enz.. en door weer en wind sta je buiten
Ook als het 45 graden is.
quote:
Waar ik in den haag werkte ging de viskraam bij ons naar het toiletquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af waar die mensen even naar de wc kunnen
Plaatselijke horecaquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh, ik heb maar 1 klok die ik moet verzetten, maar daar ben ik ook te lui voorquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou het denk ik het het hele jaar laten hangen. Klokken verzette ik ook nooit met winter en zomertijd
Gewoon in de vetput?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zin om naar Takumi te gaan
Die van de budabolide gaat wel vanzelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De enige klok die niet vanzelf gaat is in de schoen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van de budabolide gaat wel vanzelf
Gewoon even hurken achter de kar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou. Wat een zondagsrijders op de weg vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had geen haast vandaag, maar waarom is iedereen zo fucking langzaam en staat in de weg ?![]()
![]()
Misschien moet ik gewoon even wat eten.
CL zei het ook al idd, nou dan ben ik blij dat het niet aan mij lagquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou. Wat een zondagsrijders op de weg vandaag
Wedstrijdje doen?quote:
Dan kijk je toch bij Eurosport of de zdfquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Doe dan dat nieuwjaarsconcert weg of zo
Jammerquote:
Zou prima zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
Trump gaat de zomertijd toch afschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |