SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je kan ieder moment van de dag vooruit kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, paar dagen nog en dan kunnen we eindelijk weer vooruit kijken
dit is hetquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het nog licht vandaag of is dit het?
doe eens niet zo pessimistisch, dat kan altijd namelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, paar dagen nog en dan kunnen we eindelijk weer vooruit kijken
Over een kwartiertje komt de zon op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wordt het nog licht vandaag of is dit het?
Fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is het
*zet kerstboom ledjes aan
quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een kwartiertje komt de zon op.
Ik was dus gewoon ongeduldigquote:
Oke, bedankt Miekrosoft.quote:Er hoeft niets te worden bijgewerkt.
Onze harde werkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg de volgende melding:
[..]
Oke, bednakt Miekrosoft.
We hebben 27 zon uren gehad in heel decemberquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een kwartiertje komt de zon op.
Wat een goed ideequote:
Ja diequote:Op donderdag 26 december 2024 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Benson Boone?
[..]
Het werkt niet
Leuk die typoquote:
Koffie is bijna altijd een goed idee.quote:
En een bifi?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie is bijna altijd een goed idee.
Nee, ik zit niet op kantoor vandaagquote:
Maar het is 3e kerstdag...quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet op kantoor vandaag
Mooie foto bij dat artikeltje op NOSquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
We hebben 27 zon uren gehad in heel december
Ja, werk denkt: niets mee te makenquote:
Zoveel haast?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ren in de lunchpauze even naar de kapper
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, werk denkt: niets mee te maken
Weet ook niet of 3e kerstdag een officieel ding is, denk het niet ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens.
opweg naar werk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef Karzai het volgende:
Mistig en het pontje is bijna leeg, normaal is het proppen
[ afbeelding ]
nee. Vroegah wel. Toen was er ooit ook nog een 4e KD zelfs.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ook niet of 3e kerstdag een officieel ding is, denk het niet ?
Kan niet op hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Vroegah wel. Toen was er ooit ook nog een 4e KD zelfs.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een dagje werkjes werken en weer weekend
success nog even danquote:
gewoon foto recycelen , of transformeer je zo erg in 10 jaar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet zo een pasfoto maken
Gelukkig hoeft dat maar 1x in de 10 jaar (verplicht)
Jij bent in 10 jaar niet veranderd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon foto recycelen , of transformeer je zo erg in 10 jaar?
10 jaar geleden was ik wel wat dikker, denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon foto recycelen , of transformeer je zo erg in 10 jaar?
Dat Gerty-voer lijkt ineens op kattenbrokjes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij de afgelopen 10 jaar 30 jaar verouderd
Ja he, die zijn kleiner gewordenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat Gerty-voer lijkt ineens op kattenbrokjes.
Het zal mij niets verbazen als de caafs ineens gaan miauwen.
Watquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik wel wat dikker, denk ik
Had ooit te horen gekregen op een sollicitatie: zo op die pasfoto heb je echt een veel dikker hoofd.
Oke, bedankt?
Eigenlijk zijn het idd een soort verkapte kattenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, die zijn kleiner gewordenIk heb weer Little One weten te scoren bij de dierenwinkel hier.
Volgens mij zijn caafs de knaagversies van katten. Ook altijd gezeik met de blaas en nieren en geef ze een doos en ze zijn blij.
Ik had van de week voor de lol hun draagmand in de kooi gezet, vonden ze geweldig. Een soort tuinhuisje in hun hok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |