SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben ik altijd voor in. Hence the name.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Iemand anders een wedstrijdje doen?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik altijd voor in. Hence the name.
3 minuten open, doe niet zo extra essn.quote:
Altijd herresquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 minuten open, doe niet zo extra essn.
Benieuwd of het a.s. maandag weer zo lekker rustig op de weg isquote:
Toevallig ook een korte broek aan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef gianni61 het volgende:
best fris op de fiets. wel lekker zonng
nee, ik was volledig ingepakt in thermo gearquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig ook een korte broek aan?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik was volledig ingepakt in thermo gear
wel 1 hardloper gezien met korte broek
Zonder stormparaplu.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
geen storm, dus gewoon een looptopique
warm? ik ben een ijsklontje op dit momentquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je het dan niet tijdens en daarna hartstikke warm?
Ja, ik krijg het altijd stikheet als ik sport/ beweegquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
warm? ik ben een ijsklontje op dit moment
Ik was woensdag een stukje wandelen, had al een dunner truitje aangetrokken en m'n rug was zeiknat toen ik thuiskwamquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het altijd stikheet als ik sport/ beweeg
quote:
Soms mis ik m'n bad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik kan ook nog even gaan badderen vanavond.
Ik zie een reclame voor een bruisbal met vitamine c, dat werkt toch helemaal niet?
Of moet je dan badwater op gaan slobberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |