HJ is wel lekker maar dan hun speciaalbieren, de Grand Prestige enzo.quote:
Ja fairquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haast ieder ander nummer van The National is beter dan dit.
Maar goed, van de Swifties win je het niet natuurlijk.
FTFYquote:
Verbaast me ook weer helemaal niksquote:
Dat dit de hoogste is, is wel een schande. Fake Empire en Bloodbuzz Ohio zijn op zn minst top 500 materiaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
By far de minste National van de drie ja
ik ben geen tukkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verbaast me ook weer helemaal niks![]()
Tukkers hebben Grolsch als religie, ben ik heilig van overtuigd. Ik zei voor de grap een keer in een groepsapp met klasgenoten dat ik Heineken lekkerder vond dan Grolsch. Oorlog is ontstaan
Die staat er niet in zeker? Leg maar uit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Maar die met Bon Iver is wel beter.
Laatst lag je anders nog op de bank te tukken.quote:
Peaceman is geen tukkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verbaast me ook weer helemaal niks![]()
Tukkers hebben Grolsch als religie, ben ik heilig van overtuigd. Ik zei voor de grap een keer in een groepsapp met klasgenoten dat ik Heineken lekkerder vond dan Grolsch. Oorlog is ontstaan
fair pointquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatst lag je anders nog op de bank te tukken.
Nee, nee, dit kan niet. Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:34 schreef Redefine het volgende:
Van deze twee vind ik The National dan weer de grote zwakte. Al kan het nog erger: Bon Iver
Bestond Stanislaus toen nog niet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kon zelf op een gegeven moment Grolsch niet meer drinken. Wonend in Enschede had je daar echt geen variatie in.
Vandaar ook je UI.quote:
Bij de AH XL is er meer ander bier dan Grolschquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kon zelf op een gegeven moment Grolsch niet meer drinken. Wonend in Enschede had je daar echt geen variatie in.
Fair enough, maar als je er lang genoeg woont dan ga je het vanzelf makkelijk overnemen denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |