Tja, sommige mensen op die leeftijd hebben het idee dat ze meer kunnen maken door die senioriteit of zo. Of ze hebben het gewoon totaal niet door. Ik acht de kans aanwezig bij beide opties.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:31 schreef PippenScottie het volgende:
We hadden het gisteren over bejaarden in de supermarkt. Maar bejaarden in de sportschool is toch ook geen porum?
Ik weet niet hoe de vrouwen zijn, maar de mannen lijken er een sadistisch genoegen in te scheppen om zo lang mogelijk hun ballen te laten bungelen in de kleedkamer. Het liefst zo dicht mogelijk bij mijn gezicht als ik mijn schoenen aantrek.
En dan heb ik het nog niet over hoe ze zes breed het hele zwembad bezet houden met hun geriatrische tempo.
Verder heb ik een heel leuke ochtend gehad
Nja huurcontract op ons beider namen maakt het toch lastigquote:
de wereld is echt kapot. al zeg ik dat vooral omdat ik weinig behoefte heb aan meer Marco B.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze hebben het hem al vergeven. Al wurgt hij een baby live op tv. Top2000-technisch heeft hij er straks meer voordeel dan nadeel van gehad.
Dit kan echt niet.quote:
Dan luister je maar naar de Top 2000 op Rai 2 voor het origineelquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dromen Zijn Bedrog wordt wel echt node gemist.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nja huurcontract op ons beider namen maakt het toch lastig
By far de minste National van de drie jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Beetje jammer dat dit de hoogste The National is. Die andere twee zijn zoveel mooier.
Maar die met Bon Iver is wel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef LekkerWeertje het volgende:
Oh, deze is wel oké van Taylor Swift
Paar jaar geleden was echt een bizarre situatie. Die pijnlijke "we hebben het er niet over"-houding van Radio 2. Ik ben toen nog geband uit de Zoom-room omdat ik 'Slachtoffers zijn ook dochters' tegen de camera omhoog hield, toen Dochters gespeeld werdquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze hebben het hem al vergeven. Al wurgt hij een baby live op tv. Top2000-technisch heeft hij er straks meer voordeel dan nadeel van gehad.
Haast ieder ander nummer van The National is beter dan dit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Beetje jammer dat dit de hoogste The National is. Die andere twee zijn zoveel mooier.
quote:
quote:
Grolschquote:
quote:
Op de seconde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |